بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۷۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۰۰
قیمت انواع سکه و ارز در بازار اصفهان اعلام شد و با توجه به عدم خرید و فروش دلار کاغذی، بازار ارز در شرایطی آرامی به سر می برد.
تدبیر24»قیمت انواع سکه و ارز در ساعت 14:45 امروز یکشنبه- بیست و هفتم فروردین ماه- در بازار اصفهان به شرح زیر است:

سکه طرح قدیم یک میلیون و 756 هزار تومان، نیم سکه 891 هزار تومان، ربع سکه 561 هزار تومان، سکه یک گرمی 354 هزار تومان، اونس جهانی 1345 دلار، یک گرم طلای 18 عیار 171 هزار و 400 تومان و هر مثقال طلا 17 عیار 742 هزار تومان است. هم چنین هر درهم 1498 تومان نرخ گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، به دنبال اعلام هفته گذشته بانک مرکزی، در حال حاضر خرید و فروش دلار کاغذی در بازار اصفهان همانند کشور صورت نمی گیرد و ارز 4200 تومانی تنها از طریق بانک های عامل برای مصارفی چون ارز مسافرتی، دانشجویی و ... به مردم فروخته می شود.

از سوی دیگر بیشتر صرافی های اصفهان تابلو خود را یا خاموش و یا نرخ ارز را با رقم دولتی اعلام می کنند. با این حال بازار ارز طی دو روز گذشته آرام شده و به دلیل نظارت های موجود شاهد رفتارهای هیجانی نیستیم. 

به گفته یکی از دلالان بازار ارز به دلیل اینکه خرید و فروش ارز در بازار ارز جرم محسوب می شود، رفتارهای هیجانی مردم در خرید و فروش آرام شده است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها