بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 16
کد خبر: ۱۰۷۳۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
سرپرست جهاد دانشگاهی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در مراسم افتتاح دفتر ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انسان سالم را محور توسعه پایدار و آموزش را پایه اصلی سلامتی دانست و تاکید کرد: مهم‌ترین محور آموزش، بحث رسانه است و به طور کلی در این میان رسانه‌ها می‌تواند در اطلاع رسانی درست جامعه دانشگاهی موثر باشند.
تدبیر24»دکتر علیرضا بهرامی با بیان اینکه دانشگاه محور تولید علم و مبدا تحولات است، جامعه را نیز نیازمند حل مسائل دانست و گفت: در این میان رسانه می‌تواند در اطلاع رسانی درست جامعه دانشگاهی موثر باشد.

وی افزود: رسالت ایسنا در دانشگاه علوم پزشکی نیز اطلاع رسانی صحیح در حوزه سلامت است.

سیاست زدگی و روزمره‌گی حوزه خبر را تهدید می‌کند

دکتر عیسی علیزاده معاون فرهنگی و اجتماعی جهاد دانشگاهی نیز ضمن حضور در این مراسم یکی از آفت‌ها در حوزه خبر را عدم وجود فرهنگ اطلاع رسانی به موقع عنوان کرد و افزود: مورد دیگری که این حوزه را تهدید می‌کند، بحث سیاست زدگی و روزمره‌گی است.

دشمنان در ایجاد فضای یاس و ناامیدی سهیم بوده‌اند

دکتر مهدی کدخدازاده معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز با بیان اینکه نقش رسانه در ایجاد شادی و نشاط و فرهنگ سازی بر هیچ کس پوشیده نیست به سوء استفاده دشمن در زمینه ایجاد فضای یاس و ناامیدی در جامعه اشاره کرد و گفت: امیدوار هستیم که دانشجویان با صداقت مخصوص به خود بتوانند رسالت دانشگاه در حوزه سلامت را به انجام برسانند.

فعالیت دانشجویان در ایسنا،‌ آن‌ها را مسئولیت پذیر می‌کند

دکتر مسعود حبیبی رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم مرجعیت دانشگاه را موجب توسعه کشور دانست و ضمن اشاره به وجود دو نوع خبر، خبر تولیدی و پوششی تاکید کرد: نقش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در تولید اخبار است.

وی اداره دفتر ایسنا به دست دانشجویان را موجب مسئولیت‌پذیری آن‌ها و نیز هویت بخشی به آن‌ها دانست و اضافه کرد: در این زمینه لازم است دانشجویان به سراغ اساتید و صاحب نظران رفته و با نظرسنجی از آن‌ها موجبات توسعه جامعه را فراهم آورند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها