بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۳۹۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۴
داعش پس از انتشار تصویری مبنی بر تهدید به حمله در پاریس و بمب‌گذاری در جریان مسابقات جام جهانی در روسیه، این‌بار در پوستری جدید عکسی از متروی پل بروکلین در نیویورک منتشر کرده و تهدید به بمب‌گذاری کرد.
تدبیر24»در حالی که داعش بخش اعظمی از منطقه تحت کنترلش را در خاورمیانه از دست داده این گروه تروریستی تلاش می‌کند با انتشار تصاویر و تهدید به بمب‌گذاری و انفجار، قدرت خود را نشان دهد.

در همین راستا این گروه تروریستی پس از انتشار پیام‌هایی مبنی بر حمله در پاریس و مورد هدف قرار دادن مسابقات جام جهانی در روسیه اینبار تصویری از ایستگاه متروی پل بروکلین در نیویورک منتشر کرده و تهدید کرده است در این ایستگاه حمله‌ای را انجام خواهد داد.

در این پوستر نوشته شده است: "شما نمی‌توانید تصور کنید که ما کجا حمله خواهیم کرد".

موسسه رسانه‌ای وفا وابسته به داعش این پوستر را منتشر کرده است.

در همین راستا ریتا کتز، یک کارشناس اطلاعاتی اعلام کرد: موسسه رسانه‌ای وفا برای انتشار این گونه پوسترها و گرافیک‌ها اختصاص یافته است.

داعش سال گذشته میلادی چندین حمله تروریستی و مرگبار در اروپا را به مسئولیت گرفت که در این باره می‌توان به عملیات انجام شده در منچستر و لندن اشاره کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، داعش
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها