بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۴۱۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۵
جواد امام:
یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب با بیان اینکه نباید استعفای شهردار تهران را به عقب‌نشینی اصلاحات مرتبط دانست، گفت: جریان اصلاحات تا اینجا پای رایی که از مردم گرفته است، ایستاده و خوب عمل کرده است.

تدبیر24»جواد امام در گفت‌وگو با ایسنا، درباره تاثیر استعفای شهردار تهران در جریان اصلاحات اظهار کرد: من معتقدم اراده نجفی برای استعفا را نباید به عقب نشینی اصلاح‌طلبان ربط دهیم. اصلاح‌طلبان بارها اعلام کرده‌اند که پای رای خود هستند ولی نجفی بود که بنا به دلایلی که اعلام کرده از جمله بیماری آمادگی ادامه نداشت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه موضوع استعفای شهردار تهران ربطی به اصلاح‌طلبان ندارد افزود: این دستگاه قضایی است که باید اثبات کند در این موضوع برخورد سیاسی نداشته و در جهت ناامید کردن مردم گام بر نمی‌دارد. قوه قضائیه باید به موقع گزارش‌هایی که توسط نجفی درمورد عملکرد دوازده ساله گذشته شهرداری تهران تهیه شده است را رسیدگی کرده و اثبات کند در این موضوع بی‌طرف است و اگر این گزارشات درست است باید به آنها رسیدگی شود وگرنه دستگاه قضا باید مردم را  در جریان بگذارد.

مدیرعامل بنیاد باران با تاکید بر اینکه در جریان استعفای شهردار تهران جریان اصلاحات کاملا از نجفی حمایت کرد، اظهار کرد: اصلاحات هم در  انتخاب شهردار تهران و هم در مخالفت با استعفای نجفی، حمایت خود را از وی اعلام کرد وهیچ عقب نشینی نداشت. اما نجفی آمادگی ادامه کار نداشت حالا یا در برابر فشارها تاب نیاورد یا بیماری اش هم مزید علت شد. فضاسازی‌هایی نسبت به مراسم برج میلاد و بر نحوه احضار وی هم بحث‌های دیگری است و ربطی به جریان اصلاحات ندارد.

امام   در پایان خاطر نشان کرد: من معتقدم تا اینجا  جریان اصلاحات پای رایی که از مردم گرفته، ایستاده و خوب عمل کرده است. برای انتخاب جایگزین نجفی هم باید با خرد جمعی عمل کرد و یک تیم منسجم را همراه با شهردار تهران انتخاب کرد زیرا یک فرد در شهرداری تهران نمی‌تواند به تنهایی موفق باشد بلکه باید یک تیم خوب و همراه داشته باشد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها