بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۷۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۱
مؤسسه خیریه محک با حمایت نیکوکاران، موفق به دریافت نشان برتر تندیس کیفیت در جهان شد. این سازمان مردم‌نهاد که از بدو تأسیس خود با اتکاء به نیک‌اندیشی مردم ایران توانسته غیرممکن‌ها را به ممکن تبدیل کند، با کسب تندیس طلای کیفیت «جی. آی. سی» در زمره 10 سازمان برتر ارائه دهنده خدمات با کیفیت سال 2017 قرار گرفت.
تدبیر24»دو نهاد بین‌المللی جی‌.آی‌.سی (GIC) انگلستان و تی.‌تی.‌آ (TTA) کانادا، سالانه افراد حقیقی، شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی، خصوصی و مردم‌نهاد را مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌دهند. بر همین اساس در سال 2017 مراسم بین‌المللی اهدای تندیس کیفیت (GIC) در بریتیش کلمبیای کانادا برگزار شد و نام مؤسسه خیریه محک در زمره 10 سازمان برتر ارائه‌ دهنده خدمات باکیفیت به ثبت رسید. این مراسم، هر سال با هدف انتخاب و معرفی شرکت‌ها و سازمان‌های برتر در ارائه خدمات، محصولات و استقرار سیستم‌های مدیریتی «سری ایزو» برگزار و به اعطای 10 نشان برتر (top ten award)، ختم می‌شود. این نشان به شرکت‌ها و سازمان‌هایی تعلق می‌گیرد که خدمات ارائه شده در حوزه فعالیت‎شان در سطح انتظار یا فراتر از سطح انتظار مشتریان و مخاطبان‌شان است و همچنین بهترین و حرفه‌ای‌ترین شکل پاسخ‌گویی به نارضایتی و انتقادات مطرح‌شده از سوی گیرندگان خدمت و ذیربطان را دارند.
محک همواره می‌کوشد با شرکت داوطلبانه در ارزیابی‌های بین‌المللی، به سنجش، توسعه فرآیندها و عملکرد‌های سیستم‌های مدیریتی خود بپردازد تا حاصل حمایت نیکوکاران را به بالاترین سطح خدمات درمانی و حمایتی تبدیل کند. این سازمان مردم‌نهاد امیدوار است با توسعه همراهی نیکوکاران بتواند به ارائه خدمات حمایتی یکپارچه به کودکان مبتلا به سرطان در سراسر ایران بپردازد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها