بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۱
رودیگس:
هافبک بایرن مونیخ رئال مادرید را تنها وابسته به مهاجم پرتغالی‌اش نمی‌داند.
تدبیر24»بایرن مونیخ و رئال مادرید در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا هفته‌ آینده به مصاف هم می‌روند. خامس رودریگس پیش از این دیدار گفت‌: زمانی که به این مرحله می‌رسید دیگر اهمیتی ندارد با چه تیمی روبه‌رو می‌شوید. رئال مادرید مانند لیورپول و رم حریفان قدرتمندی هستند که برای عبور از آن‌ها باید تمام توان‌مان را به کار ببریم. تنها چیزی که اهمیت دارد این است که آرام باشیم، به توانایی‌های‌مان اعتماد داشته باشیم و دو بازی خوب را به نمایش بگذاریم. رقابت دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ همیشه و در هر مرحله‌ای جذاب است. ما برای صعود باید روی نکات کلیدی تمرکز کنیم و از لحاظ فیزیکی در شرایط خوبی قرار داشته باشیم. در این وضعیت می‌توانیم در بهترین حالت با مادرید رقابت کنیم.

هافبک بایرن مونیخ در ادامه‌ اظهار کرد: مادرید یک تیم فوق‌العاده‌ در این رقابت‌هاست اما بایرن مونیخ چیزی برای پنهان کردن ندارد. این تیم نیز تاریخ پر افتخاری دارد. بایرن می‌داند چگونه برابر سفیدپوشان قرار بگیرد.

رودریگس در مورد پنالتی‌ جنجالی دیدار رئال مادرید و یوونتوس در مرحله یک چهارم نهایی گفت‌: تنها گل‌های بازی را تماشا کردم چون در آن روز ما به مصاف سویا رفته بودیم. مادرید این چنین است  و همیشه خواهان پیروزی است. آن‌ها تا پایان به دنبال این هدف هستند. هیچ کس انتظار نداشت مادرید سه گل از یوونتوس دریافت کند اما در پایان با یک پنالتی‌ توانست به دور بعد صعود کند.

این بازیکن کلمبیایی در مورد بازگشت به مادرید اظهار کرد: این دو بازی برای من خاص خواهد بود. سه سال در مادرید بازی کردم. خیلی خوشحال بودم. دوستان خوبی در آن‌جا پیدا کردم. بازگشت به مادرید اتفاق زیبایی است. با این حال تنها به تیم خود فکر می‌کنم و به بهترین شکل ممکن خود را آماده خواهم کرد. به حواشی فکر نمی‌کنم و تنها به کمک به هم تیمی‌هایم می‌اندیشم. می‌خواهیم به فینال کیف صعود کنیم و باید برای این کار از مادرید عبور کنیم.

رودریگس در پایان به تمجید از کریستیانو رونالدو پرداخت و گفت‌: او یک ماشین گلزنی است و توانایی‌هایش را در بازی‌های مختلفی نشان داده است. آمار نیز گواه همه چیز است. امیدوارم ما خوب کار کنیم و بتوانیم او را متوقف کنیم تا در این دو بازی گلزنی نکند. با این حال نباید مراقبت از دیگر بازیکنان مادرید را فراموش کنیم. مادرید تنها رونالدو نیست و بازیکنان بزرگی در پست‌های مختلف دارد. هیچ چیز آسان نخواهد بود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها