بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۷۴۸۷
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۴
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران از افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس در کمیسیون‌های اصلی و فرعی خبر داد.

تدبیر24»زهرا صدراعظم نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح موافقت اعضای کمیسیون عمران و محیط زیست با افزایش نرخ کرایه تاکسی و اتوبوس گفت: در جلسه مشترک امروز کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری و کمیسیون حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر تهران لایحه تعیین کرایه خطوط اتوبوسرانی، مینی‌بوسرانی و نرخ انواع تاکسی مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: این لایحه در کمیسیون حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران به عنوان کمیسیون اصلی و کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت اعضای این کمیسیون با افزایش نرخ کرایه جابه‌جایی مسافر اتوبوس‌ها و تاکسی موافقت کردند.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: به این ترتیب افزایش ۱۰ درصدی اتوبوس‌های بخش عمومی و افزایش ۱۵ درصدی اتوبوس‌های بخش خصوصی و همچنین افزایش ۱۲.۵ درصدی نرخ کرایه انواع تاکسی مورد موافقت اعضا قرار گرفت.

نوری تاکید کرد: افزایش‌هایی که در این دو کمیسیون مورد موافقت قرار گرفته برای تصویب نهایی باید به صحن شورا بیاید تا پس از موافقت اکثریت اعضا اجرایی شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها