بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۷۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
خامس:
هافبک بایرن مونیخ از هم تیمی سابقش تمجید کرد.
تدبیر24»هافبک بایرن به روزنامه TZ گفت: ما نباید دو بازی برابر رئال مادرید را با عنوان انتقام فصل گذشته ببینیم. آنچه ما باید انجام دهیم این است که آنها را به عنوان یک حریف در دو بازی برای رسیدن به فینال ببینیم و برای بازی کردن با تیم هایی مثل رئال مادرید، ما باید در بهترین شکل ممکن باشیم.

خامس در ادامه گفت: ما باید به خودمان اعتقاد داشته باشیم، آرام باشیم و دو بازی قوی به نمایش بگذاریم اما این کار آسان نخواهد بود زیرا آنها می دانند چه اتفاقی برای مبارزه با این عنوان هر ساله و تاریخ ایجاد می کنند. اما تاریخ نشان داده است که بایرن چگونگی برخورد در این بازی ها را می‎‌‌داند و ما نمی خواهیم از هر چیزی پنهان شویم.

بازیکن بایرن مونیخ درباره تیم سابقش بیان داشت: آنها رئال مادرید هستند و می خواهند هر بازی را ببرند و تا آخرین لحظه تلاش کنند. آنها برابر یوونتوس تا آخرین ثانیه‌ها جنگیدند و با ضربه پنالتی مزد این تلاش را گرفتند.

خامس همچنین درخصوص کریستیانو رونالدو گفت: او یک ماشین گلزنی است که همیشه حضور دارد، بنابراین ما باید به عنوان یک تیم قوی باشیم تا مطمئن شویم او بهترین روزش را پشت سر نمی‌گذارد. اما با دیگر بازیکنان هم باید چنین باشیم. رئال فقط رونالدو نیست، بازیکنان خوبی در موقعیت های دیگر دارند و روشن است که این بازی آسان نخواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، رونالدو
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها