بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۶۴۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به تداوم به بارش‌ها در بیشتر استان‌ها، استان‌های پربارش امروز و فردا (۱ و ۲ اردیبهشت ماه ) را اعلام کرد و گفت: طی امروز و فردا در غالب مناطق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

تدبیر24»احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی و خروجی مدل‌ها، با نفوذ سامانه بارشی به کشور امروز ( اول اردیبهشت) در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز غربی، استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی، دامنه‌های زاگرس مرکزی، بخش‌هایی از جنوب غرب، بخش‌هایی از مرکز، استان‌های غربی و مرکزی خزر و به‌تدریج دامنه‌های البرز شرقی و از اواخر وقت در شرق خزر، بخش‌هایی از شمال شرق، رگبار باران، رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می‌شود.

استان‌های پربارش امروز

وی با اشاره به اینکه شدت بارش امروز در برخی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، شمال زنجان و ارتفاعات البرز مرکزی در گیلان خواهد بود، گفت: فردا ( ۲ اردیبهشت) این شرایط در این مناطق تداوم خواهد داشت و در بخش‌هایی از استان‌های واقع در شرق، جنوب شرق، جنوب، کرمان و یزد بارش پراکنده و وزش باد شدید موقت پیش‌بینی می‌شود.

استان‌های پربارش فردا

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود:‌ شدت بارش فردا (۲ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، همدان، مرکزی، زنجان، قزوین و بخش‌هایی از استان‌های البرز و تهران خواهد بود.

کاهش ۵ تا ۸ درجه‌ای دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل

وظیفه تاکید کرد:‌ امروز و فردا به سبب نفوذ جریانات شمالی تشدید بارش در استان‌های ساحلی خزر و کاهش دما در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب و دامنه‌های البرز مرکزی رخ خواهد داد که این کاهش دما در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل به پنج تا هشت درجه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

بارش برف در ارتفاعات

این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه بارش طی امروز و فردا (۱ و ۲ اردیبهشت) در ارتفاعات و نقاط سردسیر شمال غرب و دامنه‌های البرز غربی و مرکزی به صورت برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: طی امروز و فردا در غالب مناطق کشور در بعضی ساعات وزش باد شدید لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود که این وضعیت می‌تواند در برخی نقاط جنوب غرب سبب گرد و خاک و کاهش دید افقی شود.

به گفته وظیفه، دریای خزر امروز (۱ اردیبهشت) و خلیج فارس و تنگه هرمز فردا و پس فردا (۲ و ۳ اردیبهشت) مواج خواهند بود.

پیش‌بینی بارش تگرگ در تهران

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی روزهای آینده گفت: آسمان تهران، فردا (۲ اردیبهشت) ابری همراه با وزش باد در بعضی ساعات رگبار و رعد و برق و گاهی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۲۱ و ۱۳ درجه سانتیگراد خواهد بود. همچنین برای آسمان پایتخت  در روز دوشنبه (۳ اردیبهشت) هوای ابری، گاهی همراه با وزش باد شدید، رگبار و رعد و برق و در پاره‌ای نقاط تگرگ پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز دوشنبه ۱۸ و ۱۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

برچسب ها: تدبیر24 ، بارش تگرگ
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها