بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۷۶۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۰
سازمان فدرالی حمایت از مصرف کنندگان روسیه، هتل‌های شهر‌های میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ که خدمات گرانقیمت را ارائه می‌کردند شناسایی کرد.
تدبیر24»با نزدیک شدن به میزبانی روسیه برای رقابت های جام جهانی 2018، مسئولان تلاش زیادی دارند تا هواداران از سرتاسر جهان بدون مشکل و در آرامش کامل مالی و امنیتی شاهد رقابت تیم مورد علاقه شان باشند. از این رو سازمان فدرالی حمایت از مصرف کنندگان روسیه پس از بازرسی از شهرهای میزبان جام جهانی 2018، تخلف تعدادی از هتل های میزبان را شناسایی کردند.

ناظران سازمان پس از بررسی 14 هزار هتل و مکان اقامتی متوجه سو استفاده 600 هتل شدند که خدماتشان را بیش از مبالغ استاندارد و تعیین شده ارائه می دهند.

همچنین شناسایی 135 هتل فاقد گواهینامه طبقه بندی هتل ها نیز از نتایج ناظران بود که در نتیجه آن مالکان هتل های خطاکار 7 میلیون روبل جریمه نقدی خواهند شد.

گفتنی است در ماه فوریه، آژانس گردشگردی روسیه فهرست سیاهی از هتل های گرانقیمت روسیه را که پیش از آغاز جام جهانی قیمت های خود را تا 833 درصد افزایش داده بودند،گزارش داد.

رقابت های جام جهانی 2018 از 24 خرداد تا 24 تیر در 11 شهر و 12 استادیوم روسیه برگزار خواهد شد.
برچسب ها: روسیه ، جام جهانی ، هتل
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها