بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۷۶۸۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۵۱
به دنبال برخی اظهارات مبنی بر محاسبه آزاد درمان مصدومان ترافیکی در صورت عدم ارائه بیمه‌نامه شخص ثالث، رییس اداره بودجه معاونت درمان وزارت بهداشت تاکید کرد: در حال حاضر اگر فردی دچار سانحه شود چه عابر پیاده باشد و یا ضارب فرار کرده باشد، بیمارستان‌ها به صورت رایگان مصدوم ترافیکی را درمان می‌کنند.

تدبیر24»دکتر رضایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره بحث درمان مصدومان ترافیکی گفت: هیچ اتفاق جدیدی در این زمینه نیفتاده است و کماکان مصدومان حوادث و سوانح ترافیکی به صورت رایگان درمان می‌شوند. البته برای ایجاد نظم اجتماعی اعلام کردیم که کپی بیمه نامه شخص ثالث باید از سوی فرد صاحب خودرو به بیمارستان ارائه شود تا مردم به تدریج همکاری کرده و خودروهایشان را بیمه کنند.

وی با بیان اینکه به هیچ عنوان داشتن یا نداشتن بیمه نامه ارتباطی به دریافت پول ندارد، گفت: در صورت عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث نیز مصدوم ترافیکی به صورت رایگان درمان می‌شود و دریافت پول از مصدومان به دلیل عدم ارائه بیمه نامه شخص ثالث صحت ندارد.

وی با اشاره به طلب وزارت بهداشت از بیمه‌های تجاری گفت:‌علی رغم اینکه بیمه‌های تجاری پول را از مردم دریافت کرده‌اند اما بیش از یک سال است که ۱۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات وزارت بهداشت را پرداخت نکرده‌اند.

رضایی تاکید کرد: در حال حاضر اگر فردی دچار سانحه شود چه عابر پیاده باشد و چه ضارب فرار کرده باشد، بیمارستان‌ها به صورت رایگان مصدوم ترافیکی را درمان می‌کنند. البته ما هم باید مطمئن باشیم که فرد، مصدوم ترافیکی است.

وی با بیان اینکه کماکان درمان مصدومان سوانح و حوادث ترافیکی به صورت رایگان ادامه دارد، گفت: هدف ما از دریافت بیمه نامه شخص ثالث این است که به تدریج خودروهایی که بیمه ندارند، متوقف شوند و نظم اجتماعی ایجاد شود. از طرفی وزارت بهداشت از بیمه‌های تجاری می‌خواهد که بدهی‌هایشان را هر چه زودتر پرداخت کنند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها