بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۷۴۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
بانوی اول آمریکا پا به مراسمی گذاشت که پر بود از دشمنان قسم‌خورده همسرش، رئیس‌جمهوری ایالات متحده.
تدبیر24»«ملانیا ترامپ»، بانوی اول آمریکا و همسر رئیس‌جمهوری این کشور، قرار است سه روز دیگر میزبان مهمانی شام با حضور «امانوئل ماکرون»، رئیس‌جمهوری فرانسه و همسرش باشد. این چه‌بسا مهم‌ترین مهمانی شامی باشد که بانوی اول آمریکا تاکنون میزبانی آن را برعهده داشته است. با این وجود، او به‌جای آن‌که سه روز آینده را مشغول سنجش چندباره تدارکات مراسم باشد، به تگزاس سفر کرد تا در مراسم خاک‌سپاری «باربارا بوش» بانوی پیشین کاخ سفید، شرکت کند. 

ملانیا ترامپ در این مراسم که روز گذشته -شنبه- برگزار شد، در کنار بسیاری از رؤسای پیشین ایالات متحده و همسران‌شان، در کلیسای پروتستان سنت‌مارتین، نشست. «باراک اوباما»، رئیس‌جمهوری سابق ایالات متحده نیز در این مراسم حضور داشت؛ کسی که همسر ملانیا اغلب از او انتقاد کرده است. «میشل اوباما»، همسر باراک اوباما، نیز در این مراسم حاضر بود.

«هیلاری کلینتون» بانوی پیشین کاخ سفید و نامزد ریاست‌جمهوری ایالات متحده در سال ۲۰۱۶ که هدف بسیاری از پیام‌های توئیتری دونالد ترامپ قرار می‌گیرد. در این مراسم حضور داشت.

البته بسیاری از اعضای خانواده بوش نیز در این مراسم حضور داشتند؛ خانواده‌ای که در کارزار انتخاباتی دونالد ترامپ بسیار مورد حمله قرار گرفتند. 

به عبارت دیگر، بانوی اول آمریکا، عملا و از روی میل، پا به مکانی مملو از دشمنانش گذاشته بود. با این وجود، ملانیا ترامپ نشان داده که اهمیت چندانی برای هیچ‌یک از جاروجنجال‌هایی که همسرش به‌راه می‌اندازد قائل نیست و اجازه نمی‌دهد که چنین مسائلی مانع مسیر زندگی‌اش شود.

«استفانی گریشام» مدیر برنامه‌های بانوی اول آمریکا، به سی‌ان‌ان گفت: «او به این مراسم دعوت شده بود و می‌خواست احترام خود را نه‌تنها نسبت به باربارا بوش، بلکه نسبت به تمام خانواده متوفی، نشان دهد.»

وی در ادامه افزود: «ملانیا ترامپ زنی‌ست بی‌باک... می‌دانم که سیاست برای او مسئله‌ای نخواهد بود.»

رئیس‌جمهوری ایالات متحده نیز به این مراسم دعوت شده بود. اما تقریبا دو روز پس از آن‌که همسرش تایید کرد که در مراسم یادبود باربارا بوش شرکت خواهد کرد، کاخ سفید اعلام کرد که دونالد ترامپ در این مراسم حاضر نخواهد شد تا به اختلاف‌ها دامن نزند.   

برچسب ها: تدبیر24 ، ملانیا
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها