بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۷۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۲
امروز روزنامه خبرورزشى از يك ماجراى عجيب درباره مهندس پرسپوليس خبرداده است. زير آب زنى بازيكن پرسپوليس براى مسلمان، نزد سپاهانى ها...براى اطلاع از جزييات اين خبر، امروز همراه روزنامه خبرورزشى باشيد.
تدبیر24»محرمى يكى از بازيكنانى است كه آخر فصل، قراردادش با سرخ ها به اتمام مى رسد و از جمله بازيكنانى است كه قرارداد خود را با پرسپوليس تمديد نكرده است. درباره تمديد قرارداد اين بازيكن چيزهايى شنيديم كه براى اطلاع از اين خبر، به شماره امروز مراجعه كنيد.
زنان ايرانى از حضور در استاديوم ها محروم هستند و اين موضوع با واكنش هاى زيادى از سوى قشرها و چهره هاى مختلف همراه بود. اما كى روش در اين باره خبرى را به يك شبكه تلويزيونى سوئدى داد كه در نوع خود، عجيب به نظر مى رسد...!
برچسب ها: تدبیر24 ، پرسپوليس
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها