بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷
خطیب موقت نماز جمعه تهران گفت: رفاه باید به شکلی در خانواده وجود داشته باشد که علم، ایمان و عمل صالح را زیر سوال نبرد.
تدبیر24»حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب موقت نماز جمعه تهران در نخستین مجمع سلامت تهران گفت: از وزیر محترم برای فراهم آوردن بستر مناسب جهت حراست از سلامت مردم متشکرم. باید نگاهی کوتاه به آموزه‌های قرآن در حوزه سلامت داشته باشیم. اگر وفاق کامل و نظم و اعتدال در جان انسان و جامعه پدید آید این جامعه سالم است. یکی از اسامی خداوند سلام است. ذات اقدس احدیت نماد کامل سلام و سلامت است.

وی افزود: می‌خواهم اشاره کنم شاید حوزه‌ای که مورد غفلت است، تولد در سلامت است. جامعه پزشکی باید زمینه تولد انسان سالم را فراهم کند. نقش خانواده هم در این بین زیاد است‌. تاکید بر سلامت خانواده، تولد سالم و پرورش سالم است که می‌بینیم عدم این سلامت در دنیای غرب آن را به نابودی کشانده است.

خطیب نماز جمعه تهران خاطرنشان کرد: رفاه باید به شکلی در خانواده وجود داشته باشد که علم، ایمان و عمل صالح را زیر سوال نبرد. تولد سالم و خانواده سالم و علم و دانش هم نقش تعیین‌کننده در سلامت دارد‌. در اسارت یکی از سوال‌های جدی صلیب سرخ از برادرم این بود که ما در زندان‌های خارج شاهد خشونت، افسردگی و ناهنجاری اخلاقی هستیم چرا در عراق که کمترین امکانات رفاهی نیست هیچ بیمار روانی و ناهنجاری نمی‌بینیم؟ که برادرم گفته‌اند این نقش ایمان است

وی اظهار داشت: علم ایمان و عمل صالح هرکجا در جامعه باشد نشانه سلامت است. مادر و پدر سالم و صالح غذای سالم برای فرزندان فراهم می‌کنند‌.

ابوترابی فرد در پایان گفت: سلامت جسمی تنها بر شانه وزارت بهداشت و درمان نیست بلکه سلامت جسمی روحی و اعتقادی بخشی از سلامت است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها