بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۸۱۸
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۲
فیلم سینمایی "احساس زیبایی می‌کنم" به کارگردانی مشترک "مارک سیلوراستاین" و "ابی کوهن" اکران بین المللی خود در سینماهای امریکای شمالی را آغاز خواهد کرد.

تدبیر24»رنه زن جوانی است که احساس می کند زیباترین انسان بر روی کره زمین است. این تفکر به او اعتماد به نفس بالایی می دهد اما حقیقت چیز دیگری است و وی برای روبرو شدن با این حقیقت آمادگی لازم را ندارد.

امی شومر، میشل ویلیامز، امیلی راتاکوفسکی، روی اسکوول، تام هوپر، بیزی فیلیپس، آیدا برایانت و آدریان مارتینز از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم "احساس زیبایی می‌کنم" به ایفای نقش پرداخته اند.

این اولین تجربه سینمایی بلند "مارک سیلوراستاین" است. وی تاکنون تنها یکبار فیلمی کوتاه را کارگردانی کرده اما سابقه فیلمنامه نویسی در سینما را داشته و در این اثر نیز نگارش فیلمنامه را بر عهده داشته است.



امی شومر بازیگر نقش اصلی این فیلم پیش از این بیشتر در آثار کمدی به ایفای نقش پرداخته و در این فیلم نیز بازی کمدی از خود به نمایش گذاشته است.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها