بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۴
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: جلسه ساماندهی کودکان خیابانی موضوع مصوبه هیئت وزیران در سال 1384، فردا پس از هشت سال تعطیلی برگزار خواهد شد.

به گزارش تدبیر24 به نقل از ایسنا، علی ربیعی افزود: پدیده کودکان خیابانی به موضوعی هشدار دهنده در سطح جهان تبدیل شده است و همه کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه با این معضل مواجه هستند.

وی با اشاره به اینکه موضوع کودکان خیابانی در ایران هم موضوعی با اهمیت است تاکید کرد: همان گونه که در برنامه‌های ارائه شده اینجانب به مجلس هم اشاره شده بود یکی از مشکلات نظام کنونی رفاه اجتماعی کشور عدم هماهنگی بین سازمانهای ارائه کننده خدمات حمایتی و آسیب‌های اجتماعی است. بر این اساس معاونت رفاه اجتماعی وزارتخانه تشکیل جلسه ساماندهی کودکان خیابانی را در اولویت کاری خود قرار داده است و اولین جلسه این شورا فردا برگزار خواهد شد.

ربیعی اظهار کرد: تلاش برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقای کیفیت زندگی گروه‌های آسیب پذیر از جمله راهبردهای اصلی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است و بر این اساس ضمن توجه به برنامه‌های اجتماع محور منطقه‌ای و ملی، استفاده از نظریات و مشورتهای نخبگان و بهره‌گیری از توان آموزشی و فرهنگ سازی نهادهای عمومی و رسانه‌های جمعی همراه با تقویت تشکل‌های مردم نهاد و توسعه برنامه‌های مبتنی بر هویت ملی و دینی مد نظر این وزارتخانه خواهد بود.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها