بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۹
جوان ایرانی که با حمله جنون آمیز در تورنتو مقابل صرافی ارز تهران 10 نفر را کشته است از پلیس می خواست با شلیک گلوله او را بکشد.

تدبیر24»پلیس کانادا اعلام کرد عامل حمله مرگبار شب گذشته با خودرو به عابران پیاده در تورنتو، یک جوان ۲۵ ساله به نام «الک میناسیان» بوده است.پلیس کانادا اعلام کرد عامل حمله شب گذشته با خودرو به عابران پیاده در تورنتو، یک جوان 25 ساله به نام «الک میناسیان» بوده است.

طبق آخرین گزارش‌ها، این حادثه دستکم 10 کشته و 15 زخمی بر جا گذاشته است.

پلیس کانادا می‌گوید میناسیان عمدا عابران پیاده را زیر گرفته اما نشانی از انگیزه‌های تروریستی در او مشاهده نمی‌شود.

بر اساس تصاویر و فیلم‌های منتشرشده، حادثه حمله با خودرو به عابران پیاده در تورنتو درست در مقابل یک صرافی ایرانی با نام «صرافی تهران» رخ داده است. با این حال، هویت هیچ یک از قربانیان تا این لحظه "ایرانی" اعلام نشده است.

حقایقی در مورد الک میناسیان:

به گزارش گروه ترجمه ترجمه رکناریا؛در مورد میناسیان 25 ساله که دیشب در محله ایرانی‌نشین تورنتو ده نفر را کشت جزئیات جدیدی به دست آمده است. او که دانشجوی رشته فناوری اطلاعات و طراح اپلیکیشن است به گفته همکلاسی‌هایش آدمی عجیب و غیر اجتماعی بوده ولی در ظاهر وابستگی خاصی به ایدئولوژی و مذهب نداشته است و نشانه‌ای از افراط گرایی نشان نداده بود. طبق تحقیقات پلیس او قبلا در مورد کشتار ایسلا ویتا که طی آن در سال 2014 جوانی 22 ساله  شش نفر را با چاقو و تفنگ به قتل رسانده بود تحقیق کرده بود. او همچنین هفته‌ی قبل ایمیل‌های عجیبی به یکی از همکلاسی‌هایش فرستاده بود. محتوای ایمیل‌ها دقیقا معلوم نیست. پلیس می‌گوید به نظر این فرد مشکل روانی داشته و انگیزه تروریستی در میان نبوده است. میناسیان که بعد از 26 دقیقه تعقیب و گریز دستگیر شد بعد از دستگیری رو به پلیس فریاد می‌زد که به سرش شلیک کنند و او را بکشند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها