بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۷۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۹
معاون پارلمانی رئیس جمهور:
معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: امروز دشمن با توطئه‌های مختلف و ایجاد اختلاف وحدت ملی ما را نشانه گرفته است.
تدبیر24»حسینعلی امیری در جلسه شورای اداری شهرستان اهر افزود: اقتدار ملی در گرو وحدت، امید و انسجام مردمی است و تحقق این امر نیازمند همراهی تمامی دلسوزان و جناح‌های مختلف است.

وی گفت: در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی رمز  موفقیت؛  اتحاد، وحدت و همدلی مردم با مسئولان بوده است.

وی به وضعیت عمومی اواخر سال 91 و اول سال 92 اشاره کرد و افزود: درآن دوران تحریم های ناجوانمردانه بین المللی مشکلات جدی برای کشور ما به‌وجود آورده بود و منجر به ثباتی اقتصادی در کشور و تورم 44 درصد شده بود که تعامل ویژه دولتمردان و رهنمودها و حمایت‌های رهبری باعث شد که به رشد اقتصادی مناسبی دست یابیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: امروز امنیت اقتصادی در کشور حاکم است و با استقبال کشورهای مختلف و تثبیت اقتصادی، قراردادهای کلان در زمینه‌های مختلف اقتصادی با مسئولین کشورمان امضاء شده است که این امر نشانگر نتایج تلاش دولت و نظام برای توسعه اقتصادی کشور است.

وی در ادامه به توطئه استکبار جهانی در قالب نیروهای تکفیری داعش اشاره کرد و گفت: متأسفانه داعش به نام اسلام بزرگترین ضربه و جفا را به اسلام کرد و اگر نقش مدافعان حرم و نیروهای جان برکف مقاومت در ریشه کنی تروریست‌های داعشی نبود، دشمن با هدف ضربه به نظام اسلامی و پشتیبانی کشورهای مستکبر در قالب تروریست‌های داعش تا نزدیکی‌های مرز ایران آمده بود و باید با دشمن در داخل کشور مبارزه می‌کردیم.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها