بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۷۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۶
اقدام جدید صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان در بررسی پرداختی به برخی پیشکسوتان که صاحب مکنت مالی هستند باعث شیطنت رسانه ای برخی رسانه ها شد.
تدبیر24»شیطنت رسانه ای در دادن اطلاعات نادرست و در خوش بینانه ترین حالت ناقص به هادی ساعی در مورد بررسی پرداختی به برخی از قهرمانانی که صاحب مکنت مالی هستند باعث شد این پیشکسوت نامدار و خوش اخلاق ورزش کشور در مصاحبه ای به صندوق اعتراض کند.

این قهرمان المپیک در گفتگو با یکی از رسانه ها نسبت به قطع آنچه که به زعم او "حقوق" است اعتراض کرده و از پیگیری آن خبر داده، این در حالیست که صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان به لحاظ قانونی نمی تواند به هیچ کسی غیر از تعداد کارمندان خود حقوق پرداخت کند. آنچه که تا حالا پرداخت می شد و همچنان هم در حال پرداخت است با مصوبه هیات مدیره صندوق " کمک به ورزشکاران و پیشکسوتان نیازمند" است نه حقوق. کمک هم معمولا به افرادی می شود که نیاز مالی دارند شان آنها به دلیل این نیاز خدشه دار می شود.

لازم است هادی ساعی و دیگر قهرمانان بدانند برخی افراد مثل علی دایی از روز اول این کمک را نگرفتند چون به درستی اعتقاد داشتند پیشکسوتانی که نیازمند هستند مستحق گرفتن این مبلغ هستند. هادی ساعی هم احتمالا از این موضوع اطلاع نداشته کما اینکه در گفتگویش هم می گوید که اصلا مطلع نبوده این مبلغ به حسابش واریز می شود یا نه؟ اما پیشکسوتانی هستند که به هر دلیلی روزگار را به سختی می گذرانند و این کمک می تواند بخشی از نیازهای آنها را برآورده کند.

طبق قانون اولا صندوق مجاز به پرداخت حقوق به پیشسکوتان نیست ثانیا هیچ نهاد دولتی مجاز به پرداخت حقوق برای کسانی که از جای دیگری حقوق می گیرند هم نیست، هادی ساعی که سال ها در شورای اسلامی شهر تهران به عنوان نهاد قانونگذاری حضور داشته این موضوع را به خوبی می داند و قطعا گفتگویی هم که انجام داده بر اساس یکسری اطلاعات غلطی بوده که در اختیار او قرار گرفته است.

پیگیری های خبرنگار برنا از صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان نشان می دهد این صندوق آمادگی دارد در صورت اعتراض رسمی افرادی که به زعم این صندوق دارای تمکن مالی هستند، کمک به آنها از سرگرفته شود و هادی ساعی هم در صورتیکه احساس می کند حقی از او ضایع شده می تواند با اعتراض رسمی این حق را احقاق کند.

برچسب ها: تدبیر24 ، آدرس غلط
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها