بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۹
از شوخي کفاشيان تا انتقادات تند جلالي
برنامه نود شب گذشته طبق روال هر هفته پيرامون مسائل فوتبال ايران، قرعه‌کشي جام جهاني و هجوم برخي از کاربران ايراني به صفحه شخصي ليونل مسي و ... اختصاص داشت.
تدبیر24: برنامه نود اين هفته از ساعت 22:40 دوشنبه شب از شبکه سوم سيما روي آنتن رفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران،سئوال مسابقه پيامکي اين هفته به صعود تيم ملي از گروه خود در جام جهاني اختصاص يافته بود.

*هدايت ممبيني کارشناس داوري اين هفته برنامه نود بود.

*در ابتداي برنامه تصاويري از مراحل صعود تيم ملي به جام جهاني پخش شد.

*گزارشي کامل از کشور نيجريه، از لحاظ سياسي، ورزشي، اجتماعي و فرهنگي پخش شد.

*علي کفاشيان رييس فدراسيون فوتبال روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد برنامه هاي فدراسيون براي حضور در بازي هاي تدارکاتي تيم ملي گفت: قرار است صحبتي با کويت داشته باشيم، همچنين ديدار با کشوري آفريقايي در ايران در دستور کارمان است. بعضي کشورها براي بازي با ايران درخواست داده اند اما کي روش ميخواهد خودش اين تيم را انتخاب کند. اردو در يک کشور اروپايي ديگر برنامه مان است. سپس به ايران بازگشته و اردويي در ايران خواهيم داشت. در 20 تا 27 روز مانده به جام جهاني قرار است اردويي در سائوپولو داشته باشيم.

وي ادامه داد:کي روش ميخواهد با تيم هايي بازي تدارکاتي برگزار کند که از نظر فني برايمان مفيد باشند ولي تيم هاي قدرتمند مد نظرش نيست.

وي در مورد صحبت هاي صورت گرفته در خصوص مسي گفت: ما بايد به مسي اين پيغام را برسانيم که مردم ايران وي را دوست دارند و گاهي اين دوست داشتن ها طور ديگري نمود پيدا مي کند.

*مجيد جلالي سرمربي تيم تراکتورسازي روي خط تلفني برنامه آمد و خاطرنشان کرد: به نظر من ما در بهترين شرايط 2 امتياز بدست خواهيم آورد، مابايد برنامه ريزي دقيق داشته باشيم تا شايد در سه جام جهاني آينده از گروه خود صعود کنيم.

وي ادامه داد: سبک فوتبال ما طوري است که ميتوانيم از پس آسيا برآييم اما جام جهاني بحث ديگري دارد و به اين صورت نييست.ما ميگوييم تيم ملي از گروه خود صعود نميکند ولي ميدانم تيم ملي در اين ديدارها عملکرد خوبي خواهد داشت.

وي در مورد موجي که بر عليه مسي بوجود آمده است گفت: اين موضوع در سراسر دنيا باعث سرافکندگي ما شده و اين مسئله خيلي بد است، اکنون ما بايد کدام تماشاگر و تيم را جريمه کنيم؟ اين فرهنگ اشتباهي است که در بين ما جا افتاده است.

ما بايد يک سري اقدامات فرهنگي و تربيتي را از 10 سال پيش آغاز ميکرديم تا اکنون شاهد چنين مسائلي نباشيم، اين مسئله انعکاس خيلي بدي در تمام دنيا داشته است.

علي کفاشيان در ادامه صحبت هايش گفت: بايد اين قضيه را از دل مسي در آوريم، وي به مزاح به فردوسي پور گفت: شما تاريخ تولد مسي را به ما بگوييد تا هديه اي براي وي ارسال کنيم.

*گزارش نود درجه پخش و طي آن اتفاقات فوتبال طي يک هفته اخير به تصوير کشيده شد.

*عليرضا مريد السادات از اهواز، برنده خوش شانس سفر به جام جهاني برزيل روي خط تلفني برنامه آمد و از خوشحالي خود براي برنده شدن در قرعه کشي گفت.

*گزارشي گامل از ديدار تيم هاي سپاهان و استقلال و حواشي آن پخش شد.

*گزارشي کامل در خصوص کشور آرژانتين، حريف ايران در جام جهاني و اظهار نظر آرژانتيني هادر خصوص همگروه شدن با ايران پخش شد.

*گزارشي از تيم بانوان استقلال پخش شد که پس از انتقاد از باشگاه، مسئولان باشگاه آنها را اخراج کرده بودند.

*گزارشي کامل از ديدار تيم هاي راه آهن و سايپا پخش شد که در اتفاقي جالب افشار داور چهارم بازي در بازي حاضر نشده و دبير هيأت فوتبال بعنوان داور چهارم در زمين حاضر شد!

ممبيني در اين خصوص گفت: طبق قوانين اگر داور چهارم در زمين نباشد نيز ميتوان بازي را برگزار کرد و لزومي نداشت چنين اتفاقي بيافتد.

*مصاحبه اي با اشکان دژاگه صورت گرفت و وي در خصوص شرايطش در تيم فولام صحبت کرد.

*رضا قوچان نژاد بازيکن تيم ملي از بلژيک روي خط تلفني برنامه آمد و گفت: تمام تلاش خود را ميکنيم که از گروه خود صعود کنيم، بايد برنامه درستي داشته و براي حضور در اين رقابتها آماده شويم.

وي در مورد تيم باشگاهي خود در بلژيک گفت: قصد دارم از اين تيم جدا شده وبه تيم ديگري بروم که بتوانم براي آنها بازي کنم. از چند کشور و حتي باشگاه هاي بلژيکي پيشنهاد دارم ولي نميتوانم نام آنها را عنوان کنم.

وي ادامه داد: دوست دارم از بلژيک بروم و در کشور ديگري فوتبال را ادامه دهم، 3 سال در بلژيک بازي کردم و اکنون قصد دارم از اين کشور بروم.

*گزارشي پخش شد که در آن حضور کودکان با لباس آستين کوتاه در هواي سرد پاييزي اشاره شده بود.

*دانيال داوري از آلمان ارتباط زنده تصويري با برنامه نود برقرار کردو با توجه به اينکه نمي توانست فارسي صحبت کند انگليسي صحبت ميکرد و فردوسي پور مترجم وي شده بود!

وي در مورد گروه ايران در جام جهاني گفت: گروه سختي داريم ولي با برنامه ريزي مناسب ميتوانيم عملکرد قابل قبولي در اين رقابت ها داشته باشيم.

وي در مورد وضعيت باشگاهيش گفت: ما روز گذشته مقابل هرتابرلين شکست خورديم و بايد بيشتر تمرين کنيم.

*جمشيد مشايخي پيشکسوت عرصه تاتر و سينما روي خط تلفني برنامه آمد و عنوان کرد: ما بايد الگو باشيم، تيم ملي ايران نماينده مردم ما است و برخوردهاي اخير صورت گرفته با مسي اسطوره فوتبال دنيا بسيار ناپسند است و به نظر من افرادي که اين برخورد را داشته اند ايراني نيستند.

مشايخي از فردوسي پور خواست برنامه اي صورت پذيرد تا مسي در ايران حضور يافته و مردم ايران را از نزديک ببيند.

وي در مورد صعود تيم ملي از گروه خود گفت: به نظر من اگر ما در اخلاق نيز قهرمان شويم خيلي خوب است.

*گزارش ديدار تيم هاي پرسپوليس وذوب آهن پخش شد.

*غلامرضا بهروان مسئول برگزاري مسابقات روي خط تلفني برنامه آمد و در خصوص فروش الکترونيکي بليت بازيها گفت: ما نبايد طوري افزايش قيمت داشته باشيم که تماشاگر استقبال نکند و اين افزايش قيمت بايدتوجيه داشته باشد که متاسفانه ندارد. شرکت افق سبز با فدراسيون هماهنگي کرده بود و من زيد در جريان افزايش قيمت بليت ها نبودم.

وي در مورد ورزشگاه نقش جهان اصفهان گفت: فردا عازم اصفهان هستم و از اين ورزشگاه بازديد خواهم کرد.

*علي فتح اله زاده مديرعامل باشگاه استقلال روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد اخراج بازيکنان تيم فوتبال بانوان استقلال گفت: ما از ابتدا نيز به همه بازيکنان تيم بانوان اعلام کرديم امسال بودجه نداريم و همه گفتند مشکلي نيست و بازي ميکنيم اما درست نيست يک دختر جوان در برنامه تلويزيوني به يک مرد 60 ساله توهين کند!

*گزارش کاملي از ديدار تيم هاي داماش و ملوان و حاشيه هاي اين ديدار پخش شد که در نوع خود جالب بود.

*گزارش نود تا نود پخش شد که در آن به اتفاقات اخير فوتبال اشاره شده بود.

*گزارشي کامل از ليگ يک و حاشيه هاي آن به تصوير کشيده شد.

*امير عابديني مدير عامل باشگاه داماش گيلان روي خط تلفني برنامه آمد و در مورد ديدار تيمش با ملوان مطالبي عنوان کرد.

وي در مورد داوري اين ديدار با ممبيني وارد بحث شد که بدليل پايان يافتن فرصت برنامه اين بحث نيمه تمام ماند و قرار شد هفته آينده پيگيري شود.

برنامه اين هفته نود ساعت 2:20 بامداد سه شنبه به پايان رسيد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها