بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
تکه های مختلف بدن یک انسان که در چند خیابان این کشور پیدا شده است می تواند متعلق به زن میانسال مفقود شده باشد.

تدبیر24»اجزای مختلف یک انسان در چند خیابان اسکاتلند به احتمالقتل یک زن میانسال قوت بخشیده است. این اجزای بدن انسانی توسط برخی از ساکنان محلی منطقه ای در گلاسکو اسکاتلند پیدا شد. پلیس اسکاتلند بر این باور است تکه های مختلف بدن یک انسان که در چند خیابان این کشور پیدا شده است می تواند متعلق به زن میانسال مفقود شده با نام "جولی ریلی" باشد.

کارآگاهان پلیس می گویند احتمال می دهند جولی 47 ساله که جسدش هنوز کشف نشده است به قتل رسیده باشد. . این تکه های بدن انسان در نزدیکی محل زندگی این زن میانسال پیدا شده است. پلیس روز جمعه در محل کشف حاضر شد و تحقیقات خود پیرامون آن را آغاز کرد.

جولی آخرین بار در تاریخ 6 فوریه و در ساعت 5 بعدظهر زمانی که در یک سوپرمارکت حضور داشت دیده شده بود. گزارش مفقودی این زن در تاریخ 15 فوریه به پلیس اطلاع داده شد اما پلیس نتوانست سرنخی از نحوه مفقودی او بدست آورد. همسایگاه او را زنی آرام، شاد و مهربان توصیف کرده اند.

گفتنی است؛ پلیس هنوز در خصوص اجزای پیدا شده بدن انسان و ارتباط آن با این زن میانسال اظهار نظر نکرده است.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها