بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱
سخنگوی شورای صنفی نمایش می‌گوید: اکران فیلم سینمایی "آن سوی ابرها" و "عصبانی نیستم" مطابق قانون است.
تدبیر24»در فضای مجازی این خبر منتشر شده است که اکران فیلم‌های سینمایی "آن سوی ابرها" به کارگردانی مجید مجیدی و "عصبانی نیستم" به کارگردانی رضا درمیشیان برخلاف مقررات اکران است. غلامرضا فرجی (سخنگوی شورای صنفی نمایش) با رد این مسئله گفت: فیلم عصبانی نیستم چند بار قصد داشت اکران شود و تعلیق اکران این فیلم از جانب سازندگان فیلم یا شورای صنفی نمایش نبود بلکه از جاهای دیگری اجازه اکران داده نمی‌‌شد لذا این فیلم هر زمان که که می‌خواست؛ می‌توانست اکران شود و مشکلی ندارد.

فرجی درباره اکران فیلم آن سوی ابرها به کارگردانی مجید مجیدی نیز گفت: این فیلم از اکران انصراف نداد بلکه مشکل فنی داشت زیرا بخشی از کارهای فنی این فیلم در کشور هند انجام شده و بخشی دیگر در ایران. همین مسائل باعث به وجود آمدن مشکلاتی شده بود که امکان تهیه نسخه آماده اکران را فراهم نمی‌کرد.

وی درباره زمان تعیین رئیس جدید شورای صنفی نمایش نیز گفت: دوشنبه هفته جاری درباره تعیین رئیس جدید تصمیم‌گیری می‌شود.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها