بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
پیام پامپئو به عربستان:
یک روزنامه آمریکایی از درخواست وزیر خارجه جدید آمریکا از عربستان برای پایان دادن به محاصره قطر پرده برداشت.
تدبیر24»روزنامه نیویورک تایمز به نقل از یک مسئول عالی رتبه در وزارت خارجه آمریکا نوشت، مایک پامپئو، وزیر خارجه جدید آمریکا در دیدارش با عادل الجبیر، همتای عربستانی‌ خود در ریاض، از عربستان و متحدانش خواسته محاصره قطر که از اول ژوئن گذشته آغاز شده را لغو کنند.

همچنین پامپئو در دیدار اخیرش با محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان همین درخواست را مطرح کرد.

به نوشته نیویورک تایمز، وزیر خارجه جدید آمریکا در دیداری که امروز (یکشنبه) با سلمان بن عبد العزیز، پادشاه عربستان خواهد داشت، بار دیگر این درخواست را مطرح می‌کند.

این روزنامه آمریکایی در ادامه نوشت، پیامی که وزیر آمریکایی در اولین سفر خارجی‌اش از زمان انتصاب برای عربستان داشت، پیامی ساده با این مضمون است، "محاصره قطر بس است".

همچنین نیویورک تایمز نوشت، واشنگتن به دنبال پایان دادن به محاصره قطر است زیرا مقابله با ایران، شکست داعش و پایان دادن به جنگ فاجعه‌باری که عربستان علیه یمن آغاز کرده، اولویت‌های مهم‌تری هستند و نمی‌توان با آنها بدون پاسخ یکپارچه و قدرتمند کشورهای عربی مقابله کرد.

برچسب ها: تدبیر24 ، محاصره قطر
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها