بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۴
پیشکسوت تنیس روی میز ایران با بیان این که من کارهای خرم را در صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان تایید می‌کنم، گفت: صندوق قبلا تجارتخانه بود و برخی پول مفت می‌گرفتند.
تدبیر24»امیر احتشام‌زاده در گفت‌وگو با فارس درباره اقدامات اخیر صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان درباره بررسی مستمری‌بگیران اظهار داشت: من 68 سال در ورزش ایران هستم از زمانی که ورزش ایران سه اتاق اجاره ای بود و روبه روی دانشکده افسری به عنوان انجمن ملی تربیت بدنی تا الان در ورزش هستم.

وی افزود: 16 ساله بودم که قهرمان ایران شدم. آن زمان به ما گفتند پول ندارند که ما را به مسابقات جهانی بفرستند به همین دلیل زمینی را که داشتم، به قیمت 12 هزار و 500 تومان فروختم. تیم را با این پول به خارج بردیم و حتی پول توجیبی بازیکنان را هم من دادم. من 25 سال قهرمان ایران بودم، در سال 1958 در بازی‌های آسیایی حضور داشتم. زمینی که آن زمان فروختم، حالا 200 میلیارد می‌ارزد. سالنی را در باشگاه انقلاب با حضور معاون وزیر به نام من زدند. داورزنی گفته بود ورزشکار زیاد داریم اما فقط یک احتشام‌زاده داریم.

این پیشکسوت تنیس روی میز خاطرنشان کرد: پینگ‌پنگ جان گرفت و این ورزش به تدریج بالا آمد تا وزارت ورزش و صندوق حمایت از قهرمانان تشکیل شدند. این صندوق می‌تواند برای قهرمانانی باشد که به نان شب محتاج هستند. شما ببینید اکبر افتخاری بهترین فوتبالیست آسیا بود با چه وضع اسفناکی فوت کرد.

احتشام‌زاده در ادامه تاکید کرد: خرم با حضورش در صندوق می‌تواند وضعیت را سروسامان دهد. یک زمانی برخی از صندوق پول مفت می‌گرفتند اما الان قرار است شرایط را بررسی کنند. من کارهای خرم را تائید می‌کنم. 85 سال سن دارم و سالها در بین ورزشکاران زندگی کرده‌ام. اعتبار خوبی هم بین آنها دارم می‌دانم چه کسی خائن است و چه کسی خادم. به عنوان یک قهرمان می‌گویم که دلم برای صندوق سوخت. صندوق قبلا تجارتخانه بود و مفت مفت پول می‌گرفتند. معلوم نبود چه کاری انجام می‌دادند اما حالا با حضور رئیس جدید سروسامان گرفته است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها