بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۱۸۵
تاریخ انتشار: ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۶
رییس و سه عضو شورای شهر تهران با یکی از کاندیداهای تصدی پست شهرداری پایتخت دیدار کردند.
تدبیر24»محمد ابراهیم انصاری لاری استاندار سابق بوشهر، فارس و ریاست سازمان ثبت احوال کشور، یکی از 7 کاندیدای تصدی پست شهرداری تهران، عصر امروز با محسن هاشمی رییس شورای شورای شهر تهران و بهاره آروین و حسن رسولی و ابراهیم امینی سه عضو هیات رییسه شورای شهر دیدار کرد.

دیدار محسن هاشمی و هیات رییسه شورا با انصاری لاری

در این دیدار که عصر امروز در دفتر انصاری لاری در مناطق آزاد کیش در تهران انجام شده است، محسن هاشمی از انصاری لاری درخواست کرده با قدرت حضور داشته باشد و کنار نکشد.

انصاری لاری در این دیدار دلیل حضور خود را حمایت بزرگان ذکر کرده و گفته است که ادامه حضور و فعالیتش با هماهنگی اعضای شورای شهر و بزرگان کشور خواهد شد.

اعضای هیات رییسه شورای شهر پیش از این با حجت‌الله میرزایی، پیروز حناچی و سمیع‌الله مکارم حسینی معاونان شهرداری تهران در محل شورای شهر دیدار کرده‌اند اما دیدار با محمدعلی افشانی، محمود حجتی و سیدمحمود حسینی خارج از شورای شهر انجام شده است.

به گزارش رویداد۲۴  پیش از این گفته شده بود انصاری لاری تمایلی به حضور در شهرداری تهران ندارد و برای ارائه برنامه‌های خود در جلسه روز چهارشنبه با گروه 5 نفره شورا حضور نیافته بود.
برچسب ها: تدبیر24 ، محسن هاشمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها