بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۸۲۷۵
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۰
سنگورد ایرانی می‌گفت:‌ از میان 18 نفری که معترض بودند فقط من محروم شده‌ام نمی‌دانم چرا؟

تدبیر24»رضا برات‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا در مورد محرومیتش از تیم ملی سنگوردی ایران اظهار کرد: محرومیت 8  ماهه برای من در نظر گرفته‌اند که با این وجود نمی‌توانم به بازی‌های آسیایی بروم اما من نمی‌دانم که چرا فقط اسم من را خط زده‌اند. در مسابقه‌های جام فجر ما 18 نفر بودیم که اعتراض و مسابقه را ترک کردیم اما تنها من محروم شده‌ام.

او خاطرنشان کرد: من مدت‌هاست که برای بازی‌های آسیایی تمرین می‌کنم. بیش از 25 مسابقه جهانی شرکت کرده‌ام. قهرمان رشته بولدرینگ و اورال هستم. 4 مسابقه انتخابی تیم ملی برگزار شد که یک قهرمان، 2 عنوان دومی دارم و مسابقه آخری هم که به دلیل همان اعتراضات لغو شد.

سنگورد ایرانی گفت: برای بازی‌های آسیایی قرار بود که 2 نفر اعزام شوند اما اکنون 7 نفر را به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند برخی از آن‌ها هم هیچ مدالی ندارند. به بهانه اینکه می‌خواهند روی جوانترها سرمایه‌گذاری کنند آن‌ها را دعوت کرده‌اند. هاشم‌زاده هم در میان معترضان بود اما او به اردوی تیم ملی دعوت شده است. کلاهسنگی و احمدی هم در اردوهای تیم ملی هستند. اما صادق یوسفی هم به اردوهای تیم ملی دعوت نشده است.

وی در پایان گفت: در مسابقه‌های قهرمانی آسیا تهران نیز اسم من را در سرطناب خط زدند به این بهانه که جوانان و نوجوانان تجربه‌آندونزی کنند. البته من در سر طناب به فینال رسیدم و در فینال ششم شدم. با این شرط مشخص است که نمی‌خواستند من به بازی‌های آسیایی بروم. من زمان زیادی برای آماده‌سازی بازی‌های آسیایی گذاشتم همچنین با هزینه شخصی خودم بعد از جام فجر 25 میلیون وام گرفتم و به اردویی در آلمان رفتم تا با آن‌ها تمرین کنم. بیشتر از 2- 3 هزار یورو هزینه کردم اما در اواسط اردو متوجه شدم که من را 2 سال محروم کرده‌اند. نسبت به این موضوع اعتراض کردم که به 8 ماه کاهش یافت.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها