بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۸۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳
فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه مردم باید در کنار شهرداری و سایر نهادهای دولتی خدمات رسان کار حفاظت از محیط زیست و جلوگیری از تخریب طبیعت و زمین را بر عهده گیرند، افزود: باید حفاظت از محیط زیست به فرهنگ عمومی تبدیل شود و مشارکت موثر شهروندان در این حوزه را شاهد باشیم.
تدبیر24»هدایت الله جمالی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: محیط زیست با زندگی، سلامت و حیات مردم سر و کار دارد، لذا همه باید به این موضوع با حساسیت نگاه کنیم و حفاظت از آن را در اولویت اقدامات خود قرار دهیم. محیط زیست، بحث سلامت مردم است. دولت و مسئولین وظیفه صیانت از سلامت مردم را دارند و تمام برنامه‌های دولت و نهادهای مختلف باید به گونه‌ای باشد که در نهایت جامعه‌ای سالم‌تر و شاداب‌تر رقم خورد.

وی با بیان اینکه شهرداری با پول مالیات مردم خدماتی مانند جمع‌آوری زباله و تفکیک پسماندهای تر و خشک را انجام می‌دهد، ادامه داد: شهروندان باید بدانند که حفاظت از محیط زیست به طور مستقیم با اقتصاد شهر، توسعه کشور و معیشت ارتباط دارد. مسئله محیط زیست، یک مسئله اجتماعی است و باید در این زمینه تعهد اجتماعی ایجاد کنیم تا همه اقشار و آحاد جامعه در قبال این مسئله مهم احساس تعهد کنند.

وی تاکید کرد: زمانی که هزینه‌های شهرداری از لحاظ جمع‌آوری پسماند کم شد این نهاد خدمات رسان می‌تواند اقدامات عمرانی گسترده و زمینه‌های توسعه پایدار شهر را ایجاد کند، لذا باید همه شهروندان با مشارکتی موثر، زمینه توسعه شهر را فراهم کنند.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها