بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۰
رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از بارش باران در محورهای چهار استان کشور خبر داد.

تدبیر24»سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور گفت: برابر گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در سراسر کشور هم اکنون شاهد بارش باران در اکثر محورهای استان زنجان هستیم. همچنین محورهای همدان-تهران و همدان-قزوین در استان همدان، محور بیجار-زنجان در استان کردستان و محور بستان آباد-هشترود در استان آذربایجان شرقی نیز بارانی گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر جاده‌های کشور مشکل جوی خاصی گزارش نشده است، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌ها نیز گفت: در حال حاضر در مسیر جنوب به شمال محور هراز از محدوده سه راهی مشاء تا تونل امام زاده‌هاشم و محدوده‌های تکاور، لاسم، گزنک و آب اسک حجم ترافیک نیمه سنگین و در طول محور پر حجم است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه در مسیر جنوب به شمال محور کرج - چالوس از ابتدای محور تا کیلومتر چهار نیز ترافیک سنگین است، گفت: در طول محور ترافیک پر حجم گزارش شده است. در مسیر جنوب به شمال محور فیروزکوه نیز ترافیک در طول محور پر حجم است.

به گفته رحمانی، در مسیر جنوب به شمال محور رودبار-منجیل در محدوده مسکن مهر ترافیک سنگین و در مسیر جنوب به شمال محورآزادراه قم-تهران و محورهای اطراف مسجد مقدس جمکران ترافیک پرحجم است.

رییس مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ترافیک در باند شمالی آزادراه تهران-کرج در محدوده گرمدره تا پل فردیس را نیمه سنگین اعلام کرد و گفت: در باند شمالی آزادراه کرج - قزوین از پل فردیس تا پایانه شهید کلانتری نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

وی با بیان اینکه در دیگر محورها مشکل ترافیکی گزارش نشده است، گفت: رانندگان و مسافران برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی می‌توانند با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ تماس بگیرند.

برچسب ها: تدبیر24 ، بارش باران
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها