بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۰
فدراسیون اسکیت خبر ثبت رکورد جهانی اسکیت‌بازان ایرانی در مسابقات داخلی و انتخابی تیم ملی را به گونه‌ای اغراق‌آمیز بازتاب داد. امروز فدراسیون برای رفع سو تفاهم‌های انجام شده متنی را منتشر کرد و تنها از این دو ورزشکار تشکر کرد.
تدبیر24»فدراسیون اسکیت چند روز گذشته با اغراق و بزرگنمایی خبری با مضمون شکسته شدن رکورد دنیا در ماده فری استایل توسط ترانه احمدی و رضا لسانی منتشر کرد.

هر چند این دو ورزشکار موفق شدند که رکورد خوبی را  در مسابقات انتخابی تیم ملی به ثبت برسانند اما این رکوردها در فدراسیون جهانی ثبت نمی‌شد. با این وجود فدراسیون اسکیت به گونه‌ای اغراق آمیز و با تیتر " رکورد دنیا شکسته شد" خبر را روی سایت خود قرار داد. در صورتیکه از ابتدا هم مشخص بود این مسابقات جنبه رسمی نداشته و نمایندگان فدراسیون جهانی یا نمایندگان وادا در این مسابقات حضور ندارند.

حتی در متن خبر فدراسیون در ابتدا آمده بود که رضا لسانی در ماده فری استایل توانسته رکورد پدرام رنجبر وکیلی اسکیت باز ایرانی الاصل اتریشی را بشکند که البته بعد از نشر خبر توسط برخی رسانه ها این قسمت از خروجی فدراسیون حذف شده است. این خبر از سوی فدراسیون اسکیت به گونه ای منتشر شد که برخی رسانه‌ها نیز به آن پرداختند. حتی محمدرضا داورزنی معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان نیز در پیامی در کانال تلگرامی خود این رکوردشکنی را تبریک گفت.

خبر فدراسیون اسکیت برای رکورد شکنی
پیام تبریک داورزنی برای رکورد شکنی

بعد از سه روز که از انتشار این خبر گذشت کانال خبری فدراسیون متنی را برای رفع سو تفاهمات انجام شده منتشر کرد که در آن شرایط ثبت رکورد در فدراسیون جهانی را توضیح داده است و در آن تاکید شده که این رکوردها در فدراسیون جهانی ثبت نخواهد شد و کماکان در اختیار پدرام رنجبر وکیلی است.

متنی که امروز در فدراسیون در این باره منتشر شده است به شرح زیر است:

"با توجه به سو تفاهمات بوجود آمده ی بعضی از ورزشکاران عزیز کشورمان در رشته فری استایل شاخه اسپید اسلالوم  در خصوص اعلام  رکورد ورزشکاران این رشته در رسانه‌ها، جهت هرگونه سوء تعبیر اعلام رکوردهای بدست آمده مواردی را طبق قوانین بین‌المللی اسکیت به سمع و نظر دوست داران اسکیت اعلام میدارد:

۱-مسابقاتی از نظر فدراسیون جهانی رسمی میباشد که با حضور داوران و ناظران بین المللی برگزار شود تا ثبت رکورد بصورت رسمی انجام پذیرد در غیر اینصورت فقط زدن رکورد انجام گرفته است.

۲ -مسابقات از نظر سطح، یک مانع ،دو مانع ،سه مانع و یا قاره ای ویا جهانی باشد.

۳-بازیکنان رسما ثبت نام  و تمام مراحل مسابقه را از ابتدا تا انتها طی نمایند (تایم تریل و دویل)

۴ -مسابقه حتما باید indoor برگزار شود.

خوشبختانه با کمال افتخار اعلام میکنیم از،نظر قوانین و مقررات فدراسیون جهانی اسکیت، رکورد رسمی ثبت شده در رشته فری استایل شاخه اسپید اسلالوم در اختیار ورزشکار با اخلاق پدرام رنجبر وکیلی می باشد.

اما از ورزشکاران جوان و پرتلاش کشورمان رضا لسانی و ترانه احمدی که توانسته اند با پشتکار و تلاش زیاد درتایم گیری و تمرین، زمانی بهتر از زمان ثبت شده جهانی را بدست بیاورند، قدردانی نمود و ما را به کسب مدال در مسابقات جهانی و آسیایی امیدوار نمودند و میتوانیم امیدوار باشیم انشاءالله همین رکوردها را در مسابقات جهانی بدست بیاورند و ثبت جهانی نمایند."

ثبت رکورد بالا در هر رشته ورزشی توسط ورزشکاران جوان باعث بالا رفتن انگیزه خواهد شد، اما بازتاب اغراق آمیز این گونه خبرها و بعد از آن تکذیبش برای ورزشکاران عواقب خوبی نخواهد داشت. اکنون باید مشخص شود که هدف فدراسیون اسکیت از بازتاب اینگونه خبرها برای چیست؟ خبری که منجر به ارسال تبریک و تهنیت از سوی معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان می شود. از طرفی چرا باید مسئولان وزارت ورزش بدون توجه به درستی و صحت خبر آن را منتشر کنند؟

برچسب ها: تدبیر24 ، داورزنی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها