بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۱۰۸۴۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱
نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر:
مردم نوع دوست کشورمان فقط در زلزله اخیر غرب کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان 60 میلیارد تومان به هلال احمر نقدی کمک کردند که این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به این جمعیت است.
تدبیر24»حجت الاسلام والمسلمین «عبدالحسین معزی» در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران به مناسبت 18 اردیبهشت روز جهانی صلیب سرخ و هلال احمر: مردم نوع دوست کشورمان فقط در زلزله اخیر غرب کرمانشاه برای کمک به زلزله زدگان 60 میلیارد تومان به هلال احمر نقدی کمک کردند که این موضوع نشان دهنده اعتماد مردم به این جمعیت است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر ادامه داد: این سازمان 95 ساله با دارا بودن سازمان های مختلف از جمله امداد و نجات، داوطلبان، جوانان، تدارکات پزشکی و نظایر آن دارای فعالیت های پر تکاپو، پویا، متحرک و دینامیک است.

حجت الاسلام و المسلمین معزی با اشاره به اینکه هلال احمر در پنج محور اصلی در حال حرکت است، توضیح داد: محور نخست حرکت هلال احمر «مردم محور» بودن آن است، هلال احمر سازمانی از «مردم و برای مردم» است، یعنی مردم، هلال احمر را تشکیل دادند و با حضور دائم و تحرکشان در کنار نیروهای اصلی هلال احمر در کارهای بشردوستانه و عام المنفعه به یاری نیازمندان و آسیب دیدگان شتافتند.

سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته تهران، محور دوم حرکت هلال احمر را «جوان محوری» این جمعیت وابسته به فدراسیون بین المللی جمعیت های ملی صلیب سرخ و هلال احمر عنوان کرد و گفت: جوانان در این جمعیت حضور بیش از یک میلیون نفری دارند.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: محور سوم حرکت هلال احمر «داوطلب محوری» بودن آن است، یعنی اعضای امدادگر، داوطلب و جوان آن خدمت را بدون منت انجام می دهند، همان خدمتی که پیامبر اکرم (ص) فرمودند؛ مومنان نسبت به یکدیگر خدم هستند، خدم یعنی خدمتکار یکدیگرند، یعنی نافع و سودبخش به یکدیگرهستند.

حجت الاسلام و المسلمین معزی چهارمین محور حرکت هلال احمر را «فرهنگی محور» عنوان کرد و گفت: 27 عنوان فرهنگی در این جمعیت برای خدمات رسانی و فعالیت های گوناگون بشردوستانه وجود دارد که همین نجات دادن انسان ها یک امر فرهنگی است نه فقط یک عمل انسانی که امدادگران و نجاتگران هلال احمر ایثارگرانه، فداکارانه، بی منت و شجاعانه آن را برای تسکین آلام انسان های دردمند و گرفتار انجام می دهند.

وی پنجمین محور حرکت هلال احمر را «مورد اعتماد مردم بودن» بیان کرد و اینکه مردم به این جمعیت ملی اعتماد کامل دارند و هدف هلال ‌احمر هم این است که امانتدار خوبی برای مردم باشد و امروز هم با برنامه ریزی های انجام شده قرار است به 30 هزار خانواده زلزله زده 2 میلیون تومان کمک هزینه اعطاء شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر تاکید کرد: هلال احمر دستی بین مردم و توان توانمندان با نیاز نیازمندان است که انشاء الله بتوانیم در این مسیر گام های موثر و مطلوبی را برداریم.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها