بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۸۵۳۰
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
کاپیتان استقلال بعد ار درخشش در بازی های اخیر تیمش حالا در انتظار پاداش ویژه وینفرد شفر است.

تدبیر24» مهدی رحمتی در این فصل در بازی های زیادی روی نیمکت استقلال نشست و بدون حاشیه منتظر فرصتی بود که بتواند جایگاه ثابت خود را پس بگیرد.


رحمتی در بازی هایی هم که در درون دروازه استقلال قرار گرفت نمایش بی نقصی داشت و در 10 بازی که با حضور شفر در ترکیب این تیم به میدان رفت تنها 2 گل دریافت کرد و از این نظر بهترین میانگین گل خورده را به ثبت رسانده است.

 


بی تردید استقلال قهرمانی در جام حذفی را بیشتر از هر بازیکن دیگری مدیون کاپیتانش است، بازیکنی که در این بازی چند سیو فوق العاده داشت و باعث شد بازیکنان حریف نتوانند دروازه اش را باز کند.


مهدی رحمتی فصل را به خوبی تمام کرده است و حالا برای بازی با ذوب آهن منتظر پاداش وینفرد شفر است، پاداشی که اگر شفر بخواهد آن را درنظر بگیرد باید کاپیتان تیمش را در دو بازی رفت و برگشت برابر ذوب آهن در ترکیب قرار بدهد.


رحمتی این فصل در بازی های مهمی در درون دروازه استقلال قرار گرفته است و موفق شده دروازه تیمش را بسته نگه دارد و بی تردید او در بازی برابر شاگردان قلعه نویی انگیزه های غیر قابل انکاری دارد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها