بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۵۶۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۲
بطحایی گفت: این وزارتخانه در راستای تقویت روحیه دانش آموزان مناطق زلزله‌زده، آموزش الکترونیکی و حضوری را به عنوان دو برنامه کاربردی در دستور کار خود برای استان های زلزله زده قرار داده است.
تدبیر24»شب گذشته، سید محمد بطحایی در جمع دانش آموزان مناطق قصر شیرین، سرپل ذهاب، گیلانغرب، کرند، ثلاث و گهواره شرکت کننده در اردوی یک هفته‌ای آموزشی-فرهنگی جامع کنکور، در اردوگاه باهنر با تبریک روز معلم اظهار کرد: پس از وقوع زلزله در غرب کشور آموزش و پرورش با تشکیل ستادهایی در مرکز ،استان وشهرستان های زلزله زده کار استمرار اموزش در مناطق صدمه دیده را آغاز کرد.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با هدف کاهش سختی ها وتقویت روحیه دانش آموزان حادثه دیده و همچنین جلوگیری از بازماندن آنها از تحصیل ،آموزش الکترونیکی و همچنین آموزش حضوری به عنوان دو برنامه کاربردی در این راستا در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفت.

توزیع تبلت و لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده

وی ادامه داد: توزیع یک هزارو ۱۰۷تبلت و ۱۶۶ لپ تاپ بین دانش آموزان مناطق زلزله زده و آموزش های حضوری در سه مرحله مناطق و شهرستان ها، استان و تهران از جمله برنامه های آموزش و پرورش پس از وقوع زلزله در کرمانشاه بوده است.

بطحایی از پیش بینی و اجرای برنامه های بسیار فشرده ای برای دانش آموزان کنکوری خبر داد و افزود: در حوزه ستادی تمام تلاش خود را برای آموزش دانش آموزان انجام دادیم. امیدوارم دانش آموزان مناطق زلزله زده در مهر ۹۷در رشته های تحصیلی مورد علاقه خود در دانشگاهها ادامه تحصیل دهند.

شایان ذکر است؛ دانش آموزان دختر شهرستان ها و مناطق زلزله زده استان کرمانشاه به مدیریت سازمان مدارس ومراکز غیر دولتی و توسعه مشارکتهای مردمی و اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران به مدت یک هفته در دوره آموزشی-فرهنگی که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد شرکت کردند.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها