بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۸۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۳:۵۸
در گفتگو با تدبیر24 مطرح شد؛
کاندیدایی که پیونددهنده عرصه دانشگاهی و اجرایی بوده و با چالش های تهران آشنا باشد مناسب ترین گزینه است.
تدبیر24»الهه کولایی استاد علوم سیاسی دانشگاه و فعال سیاسی درباره کاندیدای مطرح شده شهرداری تهران به خبرنگار تدبیر24 گفت : کاندیدایی که پیونددهنده عرصه دانشگاهی و اجرایی بوده و با چالش های تهران آشنا باشد مناسب ترین گزینه است.

به گزارش خبرنگار تدبیر24 کولایی در این رابطه افزود: در میان نامزدها، فردی که تجربیات دانشگاهی و نظری او در کنار ظرفیت های اجرایی و عملی زمینه ساز خدمت به مردم تهران است، گزینه مناسب است.

این فعال حقوق زنان با اشاره به اینکه طرح برنامه هایی نظیر محله های هوشمند، برگزاری کمپین های شهری، ایجاد اشتغال، شهر کارآفرین، مردم سالاری و تقویت زیربناهای مربوط به آن، توجه به فضاهای شهری و پاسداری از هویت بافتهای تاریخی می تواند نقاط مثبت برنامه های نامزدها باشد گفت: نامزدی که چنین برنامه هایی را ارائه داده و ضمن ایجاد پیوند عرصه های دانشگاهی با عرصه های عملی و اجرایی با چالش های تهران آشنایی داشته باشد، مناسب ترین گزینه است.

شایان ذکر است کولایی، چهره دانشگاهی که پیش از این حدود ۶ ماه پیش، یکی از کاندیداهای ‌شهرداری تهران بود، اعلام داشت که در انتخابات جدید شهرداری تهران نامزد نخواهدشد و ترجیح می دهد به فعالیت های آموزشي و پژوهشی خود بپردازد.
باتوجه به اظهارنظر صورت گرفته درباره شهردار اصلح، به نظر می رسد گزینه مورد توجه کولایی، پیروز حناچی باشد.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها