بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه من شایعاتی که در مورد استعفای تک تک کاندیدای برای ایجاد بستری مناسب بر انتخاب محسن هاشمی است تکذیب می نمایم و گفت: این دو کاندیدی محترم که استعفای دادند بر اساس حضور اولویت کاری آنها در پست قبلی خود بوده است نه براساس شایعاتی که مطرح است.
تدبیر24»زهرا نژاد بهرام عضو هیأت رییسه شورای شهر تهران در گفت و گو با گروه اجتماعی پایگاه خبری «خط اعتدال » درباره شایعاتی از اینکه استعفای بعضی از کاندیدای برای به وجود آمدن بستری برای انتخاب محسن هاشمی است را تکذیب اعلام کرد و گفت: اصلاً همچنین مسأله ای وجود ندارد دیروز و امروز پنج تا کاندیدایی که انتخاب شده بودند آمدند مذاکره کردند و برنامه های اصلی خود را تحویل دادند.
وی در ادامه گفت: این پنج نفر برنامه های بسیار خوبی را در صحن ارائه دادند که با استقبال فراوانی مواجه شد و اعضای شورا بسیار فعالانه با این موضوع برخورد کردند.
نژاد بهرام استعفای دو کاندید قبلی را بر اساس دلایل خاصی که خودشان در کار داشتند عنوان کرد و گفت: آقای مهندس محمود حجتی به علت اهمیت کارشان در حوزه پست وزرات جهاد و کشاورزی اعلام کرد و تاکیدی که مسئولین و مدیران و مقامات بالا دستی نسبت به ایشان داشتند و ماندن ایشان را درحوزه وزرات جهاد و کشاورزی واجب تر دانستند و ایشان مجبور شدند از کاندیدای خود استعفا بدهند.
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه آقای انصاری لاری عقیده بر این داشتند که حضور کاندیدای بهتر از وی  باعث استعفا شد و همچنین ایشان تا کنون دو مرتبه استعفا داده اند که بار دوم از طرف اعضا ی شورا پذیرفته شد.
وی در پایان اظهار داشت: با ارائه نمودن برنامه های این ۵ کاندیدای که درصحن انجام شد انشالله در جلسه فردا صبح دو نفر از آن ها به عنوان کاندیدای نهایی شهرداری تهران معرفی خواهند شد.
برچسب ها: تدبیر24 ، هاشمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها