بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
سرمربی کروات سرخپوشان نیمه شب گذشته جلسه کوتاهی با سرپرست باشگاهش حول تمدید قرارداد برگزار کرد.

تدبیر24»برانکو ایوانکوویچ بعد از توافق ابتدایی با مسوولان این تیم برای ادامه همکاری، هنوز قراردادش را امضا نکرده است. موضوعی که باعث شد تا در چند روز اخیر زمزمه‌های این تمدید و سرنوشت آینده نیمکت پرسپولیس به دغدغه اصلی هواداران این تیم تبدیل شود.

با این حال هر دو طرف مذاکره بارها پالس‌های مثبتی برای ادامه همکاری ارائه داده‌اند که این مساله می‌تواند به تداوم حضور برانکو ایوانکوویچ برای چهارمین فصل پیاپی روی نیمکت این تیم منتهی شود.

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست پرسپولیس که برای حضور در اردوی این تیم پیش از جدال با الجزیره راهی امارات شده بود، شب گذشته و بعد از دیدار دو تیم در استادیوم محمد بن زاید جلسه کوتاهی با سرمربی تیمش داشت.

سرپرست سرخپوشان بعد از همراهی هافبک مصدوم تیمش در بیمارستان خلیفه به هتل دوسیت تانی ابوظبی رفت تا در جلسه‌ای با سرمربی این تیم حول مسائل مختلف و خصوصا تمدید قرارداد و ادامه همکاری به صحبت بنشیند. در این جلسه که در لابی هتل برگزار شد موضوعات مختلفی مورد بحث قرار گرفت و در شرایطی که به نظر می‌رسد دو طرف اختلاف نظر چندانی برای ادامه همکاری نداشته باشند، ادامه بحث و مذاکره به تهران موکول شد. حمیدرضا گرشاسبی که طی برنامه از قبل پیش بینی شده برای برپایی مقدمات جشن قهرمانی پرسپولیس باید زودتر ابوظبی را به مقصد تهران ترک می‌کرد، ادامه این مذاکرات را به تهران موکول کرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها