بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶
یک شاهد عینی در هفتمین جلسه دادگاه اعضای گروهک داعش راز جنایت های دیگری از این گروهک تروریستی را فاش کرد

تدبیر24»هفتمین جلسه رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از شکات و شاهدان عینی حادثه تروریستی مجلس شورای اسلامی حضور دارند.

قاضی صلواتی از یکی از شکات دعوت کرد پشت تریبون حضور یابد.

دو شاکی، شکایت خود را اعلام کردند.

قاضی صلواتی از یکی از شاهدان عینی حادثه تروریستی مجلس خواست پشت تریبون قرار گیرد.

شاهد عینی گفت: به بدن شهید تیموری رگبار بسته بودند، تروریست‌ها که وارد می‌شدند به پیکر وی رگبار می‌بستند و سر وی متلاشی شده بود.

وی ادامه داد: تروریست‌ها به هرکسی می‌رسیدند رگبار می‌بستند. در یکی از اتاق‌ها شخصی را به شهادت رسانده بودند و غرق خون بود؛ اما تروریست‌‎ها وقتی برای گرفتن فیلم به اتاق رفته بودند باز هم به سرش شلیک کرده بودند.

قاضی صلواتی دستور پخش فیلمی از حادثه تروریستی مجلس در صحن علنی دادگاه را صادر کرد.

رییس دادگاه در ادامه گفت: فیلمی که تروریست‌ها از حادثه مجلس تهیه کرده بودند از طریق تلگرام  برای مرکزیت داعش ارسال شده بوده است.

وی با تاکید بر اینکه پیامرسان تلگرام محل امنی برای تبادل اطلاعات تروریست‌ها بوده، ادامه داد: تروریست‌ها از این پیامرسان برای تبادل اطلاعات و قاچاق سلاح به کشور استفاده می‌کردند و همچنین هماهنگی‌های ورود عوامل حمله به ایران در این پیامرسان صورت گرفته است.

در ادامه یکی از مجروحان حادثه تروریستی پشت تریبون قرار گرفت.

روح الله شجاع خلیل، کارمند مجلس و مجروح حادثه تروریستی گفت: هنگام وقوع حمله به ساختمان مجلس به حیاط رفتم و پشت دیوار کوتاهی پناه گرفتم، تروریست‌ها که به طبقه چهارم ساختمان دفاتر نمایندگان رفته بودند از آنجا به من شلیک کردند و مجروح شدم.

خ.ر.م متهم ردیف هفتم پشت تریبون قرار گرفت و قاضی صلواتی متهم را تفهیم اتهام و از وی خواست دفاعیات خود را بیان نماید.

بر اساس این گزارش جلسه اول رسیدگی به اتهامات عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر امام راحل 8 اردیبهشت ماه برگزار و در آن کیفرخواست 8 متهم از سوی نماینده دادستان قرائت شد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها