بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
3 زن با سفر به شهرهای بزرگ دست به اقدامات عجیبی زدند.

تدبیر24»سرتیپ قادر کریمی گفت: کبری ،اکرم و زینب سه زن جوان از گردانندگان باند حرفه ای سرقت های تیزدستانه در شه های مختلف کشور بودند که توسط افسران پلیس زن از کلانتر ی بانوان مشهد دستگیر شدند.

وی گفت: تیم گشت و کنترل نامحسوس کلانتری بانوان پس از چند ساعت مراقبت های پوششی این سه زن را در اتوبوس بی آرتی در حالی که قصد سرقت داشتند دستگیر کردند.

وی اظهار داشت: تحقیقات از این سه زن سابقه دار نشان می دهد که آنها در شهرهای تهران ،قم،اصفهان ،کرج و مشهد دست به سرقت می زدند.

سرتیپ کریمی گفت: تا کنون ۲۴شاکی پرونده متهمان را مورد شناسایی قرار داده اند و تحقیقات از اعضای باند برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه آنان ادامه دارد.

وی در پایان از شهروندان و به خصوص بانوان خواست در مراکز شلوغ و پرتردد و وسایل حمل و نقل عمومی مراقبت بیشتری از وسایل همراه خود داشته باشند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها