بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۸۶۸۶
تاریخ انتشار: ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
تدبیر24»محسن حدادی - مهندس ضرغامی که در 4-5 سال گذشته تصویری متفاوت و عجیب و غریب از خودش در رسانه‌ها به جا گذاشته، این روزها علاقه عجیبی به دیده شدن دارد.

اگر در مجموع خاطرات و سلفی‌ها و یادداشت‌هایش، جستجو کنید، تصویر سوپرمنی را می‌بینید که در تمام حوزه‌های فنی، انسانی، هنری، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فلسفی، هوا و فضا، غذایی، قضایی و... صاحب‌نظر است و فصل‌مشترک تمام مطالبش هم یک جمله طلایی است: دو سال از رئیس جمهور -روحانی- وقت ملاقات خواستم، مرا نپذیرفت!

حالا این‌که مهندس سودای رئیس‌جمهور شدن دارد و کسی تحویلش نمی‌گیرد و یا در هیچ لیستی برای مجلس او را دعوت نمی‌کنند و حتی گزینه شورای شهر و شهرداری تهران هم نیست، اهمیت ندارد، مهم این است که او هم‌چنان خودش را کارمند احمدی‌نژاد می‌داند.

حق هم دارد، هیچ‌کس مثل احمدی‌نژاد، پول بادآورده بیت‌المال را به استاد ضرغامی نداد تا تعداد کارمندان صداوسیما را از حدود ۱۰ هزار نفر به ۵۰ هزار نفر برساند و تعداد شبکه‌های تصویری را دوسه برابر کند؛ آن‌هم شبکه‌هایی که با ۲ تا ۵ نفر اداره می‌شد و شد دردسر عظیم مدیران بعدی. سرافراز کمی تعداد شبکه‌ها را تعدیل کرد و دکتر عسکری هم تا امروز خیلی نتوانسته این تعداد عجیب و غریب شبکه‌های من‌دراوردی را مدیریت کند.

دیروز باشگاه خبرنگاران، توئیتی از معاون سابق صدا با عنوان «برادر همسر رهبر انقلاب» منتشرکرد. به نظرم بد نیست مهندس، خاطره جلسه با احمدی‌نژاد را که در آن دستور برکناری معاون صدا -حسن خجسته، برادر همسر رهبر انقلاب- با عتاب و خطاب به او اعلام شد، منتشر کند!

و البته توضیح بدهد که رئیس سازمان صداوسما، منصوب رهبری است یا کارمند نهاد ریاست‌جمهوری؟!

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها