بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۸۶۹۶
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۸
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش از واریز 60 درصد مطالبات فرهنگیان در چند روز آینده خبر داد و گفت که با تامین منابع مالی، تا یک ماه آینده (خرداد) 40 درصد بقیه مطالبات هم پرداخت خواهد شد.؛

تدبیر24»علی الهیار ترکمن روز سه شنبه در همایش روز معلم در شهرستان نوشهر در غرب مازندران افزود: با تلاش و پیگیری های انجام شده، پرداخت مطالبان فرهنگیان تا یک ماه آینده به طور کامل محقق شده و به حساب همه فرهنگیان واریز خواهد شد.
وی با اعلام این که دستورالعمل افزایش ضریب حقوق فرهنگیان در سال ۹۷ نیز بزودی ابلاغ خواهد شد، گفت: بر اساس این دستور العمل، احکام مشخص و افزایش حقوق امسال همراه با معوقه های نخست سال پرداخت می شود.

** پاداش پایان خدمت بازنشستگان
معاون وزیر آموزش و پرورش همچنین از چاره اندیشی برای پاداش پایان خدمت فرهنگیان خبر داد و افزود که برای پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی به سه هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
وی ادامه داد: با توجه به زمانبر بودن تامین اعتبار پاداش پایان خدمت از محل یک درصد شرکت ها، در حال پی گیری برای تامین مالی از منابع دیگر هستیم تا در آینده نزدیک به صورت یک جا پرداخت شود.
الهیار ترکمن به شرایط استخدام نیروهای حق تدریسی و تامین نیروی این وزارتخانه هم اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه ششم توسعه، جذب تمامی نیروهای استخدامی باید از دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی صورت گیرد و هر نوع تغییر در این وضعیت نیازمند تصویب قانون از سوی مجلس شورای اسلامی است.
وی اظهار کرد: در حال حاضر آموزش و پرورش تمامی نیروهایی را که متعهد به استخدام آنان بود، بر اساس قانون جذب کرده است و تنها جبران سنوات سال های گذشته حق تدریسی ها در دست پی گیری از سوی نمایندگان مجلس است.
الهیار ترکمن از آموزش و پرورش به عنوان یک ابرسیستم نام برد و گفت که اکنون این سیستم یک میلیون پرسنل ، ۷۰۰هزار بازنشسته ، ۱۰۵ هزار واحد آموزشی و ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار دانش آموز را در ۷۶۰ منطقه آموزشی زیر پوشش دارد.
در این آیین که به مناسبت روز معلم همراه با برنامه های متنوع و شاد برگزار شد از ۴۰ نفر از فرهنگیان شهرستان نوشهر تجلیل شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها