بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۸۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۸
دختر جوان وقتی با پسر مورد علاقه‌اش در تلگرام رابطه دوستانه بر قرار کرد فکر نمی‌کرد این رابطه به آدم‌ربایی شیطانی به پایان برسد.

تدبیر24»چندی قبل دختر جوانی به اداره پلیس رفت و از پسر جوانی به اتهام آدم‌ربایی شکایت کرد.

شاکی در توضیح ماجرا گفت: مدتی قبل در تلگرام با پسر جوانی به نام فرزین آشنا شدم. ما با هم ارتباط تلفنی و پیامکی داشتیم و فرزین هم همیشه به من ابراز علاقه می‌کرد و مدعی بود با من ازدواج می‌کند.

رابطه ما هر روز صمیمی‌تر می‌شد و من بیشتر به او اعتماد می‌کردم، اما مدتی بعد فهمیدم که او قبل از من با دختر دیگری رابطه دوستی برقرار کرده و وعده ازدواج داده است. به همین دلیل تصمیم گرفتم رابطه‌ام را با او قطع کنم، اما فرزین اصرار داشت که با من ارتباط داشته باشد. مدتی گذشت و او هر روز از طریق تلگرام برای من پیامک‌های عاشقانه می‌فرستاد و سعی داشت مرا فریب دهد اما من جواب پیامک‌های او را نمی‌دادم تا اینکه چند روز قبل همراه تعدادی از دوستانم داخل کافی شاپی در حال خوردن بستنی بودیم که فرزین وارد کافی شاپ شد و گفت با من کاری دارد و خواست همراه او به بیرون از کافی‌شاپ بروم. وی ادامه داد: من همراه او بیرون رفتم که فرزین اصرار کرد سوار خودرواش شوم تا داخل خودرو با من حرف بزند.

ابتدا قبول نکردم اما او تهدید کرد که آبرویم را پیش دوستانم می‌ریزد و من هم از ترس آبرویم سوار خودرواش شدم و شرط گذاشتم که در همان مکان با هم حرف بزنیم اما وقتی سوار شدم او خودرواش را به راه انداخت و با تهدید چاقو از من خواست سکوت کنم. هر چقدر التماس کردم فایده‌ای نداشت و فرزین مرا به پارک کوهستانی در اطراف تهران برد و آنجا پس از آزار و اذیت مرا از روی کوه به پایین پرتاب کرد و بعد هم از محل گریخت.

در حالی که به شدت زخمی شده بودم زن و مردی به دادم رسیدند و مرا به بیمارستان منتقل کردند. پس از طرح این شکایت مأموران پلیس به دستور بازپرس جنایی متهم را بازداشت کرد و مورد بازجویی قرار دادند. متهم در بازجویی‌ها جرم خود را انکار کرد و در ادعایی گفت: شاکی مدتی قبل از خانه‌شان فرار کرد و بعد از من خواست به دروغ به خانواده‌اش بگویم او پیش خانواده من بوده است که من قبول نکردم و بعد او از من کینه گرفت و این پاپوش را برای من درست کرد. تحقیقات از متهم ادامه دارد.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها