بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
بیماری که سرطان چشم او توسط پزشک، گلودرد و میگرن تشخیص داده شده بود به شکلی وحشتناک نیمی از صورت خود را از دست داد.

تدبیر24» تشخیص اشتباه بیماری یک مرد میانسال انگلیسی موجب شد تا سرطان چشم نیمی از صورت او را تخریب کند. "دنی هانت " 58 ساله به علت گسترش سرطان، چشم سمت راست، بینی و فک خود را از دست داد. در حالی که بیماری سرطان این مرد اهل لندن در سال 2008 و با نشانه های سردرد و عفونت گلو آغاز شده بود، یک پزشک عمومی بیماری او را مشکل نای تشخیص داد. این در حالی بود که پزشکان یک بیمارستان احتمال دادند که این مرد از بیماری میگرن رنج می برد.

همزمان غده ای نیز در کنار چشم دنی ایجاد شده بود که با گذشت زمان بزرگتر می شد. سرانجام با انجام یک آزمایش متخصصان بیمارستان چشم پزشکی مورفیلد به دنی و همسرش اعلام کردند که او دچار نوعی سرطان چشم شده است. پزشکان پس از برداشتن چشم راست دنی در سال 2009 اعلام کردند که او نیاز به مراقبت کامل دارد.

ماندی، همسر دنی در این خصوص گفت : " همسرم مردی سالم و پرانرژی بود. او 16 ساعت در روز کار می کرد. او دوست داشت برای خانواده اش همه چیز فراهم کند."

این مرد که اکنون قادر به خوردن و آشامیدن نیست آخرین روزهای عمرش را سپری می کند و بخاطر صورت وحشتناکش از حضور در اماکن عمومی پرهیز می کند. بنا به گفته این زن، کودکان شوهرش را در خیابان بخاطر صورتش مورد استهزاء قرار می دهند.


بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها