بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۸۷۶۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
میثم مطیعی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به تصمیم اخیر ترامپ واکنش نشان داد.
تدبیر24»میثم مطیعی مداح اهل بیت و عضو هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) در صفحه اینستاگرام خود با اشاره به خروج آمریکا از برجام با انتشار بخشی از شعری که در روز عید فطر سال گذشته در مصلی تهران درباره برجام و عهد شکنی آمریکا خوانده بود، به کسانی که وی را بابت خواندن این شعر در سال گذشته سرزنش کرده بودند، انتقاد کرد.

متن شعری که وی در پست خود منتشر کرده را در ادمه می‌خوانید:

               باز تحریم جدیدی به سنا رفت که رفت                 جسم برجام چو روحش به فنا رفت که رفت 

 ذوق بیهوده ز برجام خطا بود خطا                           تکیه بر عهد عمو سام خطا بود خطا

      عهد با دزد سر گردنه بستیم ای دوست           بارها عهد شکست و نشکستیم ای دوست

مطیعی در اینستاگرام خود نوشت:

این شعر ۳۱۸ روز پیش در مصلی تهران قرائت شد ...‌‌اما برخی ضمن حاشیه‌سازی، آن را خلاف واقعیت قلمداد می‌کردند! ‌‌گذشت زمان پرده از چهره واقعی سیاستمداران آمریکا برداشت.

واکنش میثم مطیعی به خروج آمریکا از برجام

برچسب ها: تدبیر24
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
غیر قابل انتشار: ۲
انتشار یافته: ۱
وحید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
0
0
چرا از بین این همه شخصیت در کشور این بابا رو برجسته کردید.ایشان در زمره نامحبوب شخصیت های کشور و نماد سقوط اخلاق و سوء استفاده از فرصت های اخلاقی و مذهبی به نفع یک جریان خاص افراطی است.لطفا اینجور آدمها رو بزرگ نکنید اینها ابزارهای تحقیر مردم در جامعه هستند
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها