بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۱۰۸۸۰۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۶
پنجمین دوره طرح «نذر کتاب» با هدف ارتقاء فرهنگ کتاب و کتابخوانی و تجهیز کتابخانه‌های مناطق روستایی و کم برخوردار 24 تا 26 اردیبهشت ماه در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود.
تدبیر24»تعدادی از دانشجویان در طرح « نذر و اهدای کتاب» از سال 92 با هدف تجهیز کتابخانه‌های مناطق روستایی و کم برخوردار، اقدام به جمع‌آوری کتاب‌های اهدایی شهروندان و ناشران کرده و تا کنون طی چهار دوره برگزاری در مجموع بیش از 80 هزار جلد کتاب و نشریه جمع آوری کرده اند که این کتاب ها بر اساس نیازهای دقیق مناطق، طبقه بندی و ارسال شده است.

یکی از اهداف دنبال شده در این طرح حضور کودکان و نوجوانان و همچنین آشنایی آنها با فرهنگ بخشش و مشارکت اجتماعی در کنار ترویج فرهنگ فعالیت داوطلبانه و افزایش میل به کتابخوانی است.

گروه «نذر کتاب» در آستانه پنجمین دوره فعالیت خود قصد دارد تا به بیش از 110 منطقه کم برخوردار در سراسر کشور کتاب بفرستد و این طرح را با کمک‌های مردمی و ناشران کتاب اجرایی خواهد کرد.

این طرح از 24 تا 26 اردیبهشت، ساعت 10 تا 20 در دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران واقع در بزرگراه جلال آل احمد، نرسیده به پل گیشا، تالار ابن خلدون میزبان حضور علاقه مندان و دریافت کتاب‌های اهدایی آنان خواهد بود.

پایان پیام
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها