تکرار آزمون دشوار مولاوردی

تکرار آزمون دشوار

این روزها مخالفت ها و موافقت هایی که با الحاق ایران به لوایح چهارگانه مرتبط با پولشویی و تروریسم در جریان است، دقیقا خاطرات روند تصویب لایحه الحاق به کنوانسیون رفع کلیه اشکال تبعیض علیه زنان در زمان مجلس ششم را تداعی می کند.
درها را به روی تاریخ نمی توان بست آساره کیانی

درها را به روی تاریخ نمی توان بست

از همان ۸ صبح که راه افتادم سمت حسینیه، نمیخواستم چیزی بنویسم. دستهایم را توی جیب بارانی ام مُشت کرده بودم تا وقتی گنبد گرد و قشنگ حسینیه ارشاد معلوم شد.
چهارشنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - 2019 February 20
کد خبر: ۱۰۸۸۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱
شکل دادن به عضلات شکم و آب کردن چربی‌های شکمی یکی از اهداف ورزشی بسیاری از افراد است. راه‌هایی وجود دارد که با کمک آن‌ها می‌توان ورزش‌های شکمی را موثرتر انجام داد.

تدبیر24»انجام حرکات شکمی به تنهایی باعث آب شدن چربی‌های شکم نمی‌شود. افرادی که ورزش می‌کنند نیاز به رژیم غذایی دارند تا چربی‌ها را آب کنند. در انجام حرکات ورزشی باید هوشمندانه عمل کرد تا حرکات موثرتر باشد. به جای اینکه هزاران حرکت شکمی را امتحان کنید نکات زیر را رعایت کنید.

۱- تعداد تکرار حرکات در هر ست را افزایش دهید.

۲- تعداد ست‌ها را افزایش دهید.

۳- زمان استراحت بین ست‌ها را کاهش دهید.

۴- حرکت را از زاویه‌های مختلف انجام دهید.

۵- از وزنه‌هایی که به مچ پا بسته می‌شود استفاده کنید.

۶- یک وزنه در ناحیه سینه نگه دارید و سپس حرکت را انجام دهید.

در انجام حرکت کرانچ بر روی کمر دراز بکشید. پاها را خم کنید و کف پاها را بر روی زمین قرار دهید. دم بگیرید و با بازدم عضلات شکم را منقبض کنید. سر را از زمین جدا کنید و شانه‌ها را به سمت سقف بالا ببرید. سعی کنید بدن را به سمت زانوها خم نکنید تنها چند سانت بدن را صاف از زمین جدا کرد بالا ببرید. چند لحظه بالا بمانید و سپس به حالت اولیه بازگردید.

برچسب ها: تدبیر24 ، حرکات شکمی
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها