بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۱۰۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷
سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم در کمیسیون متبوعش در هفته جاری خبر داد.
تدبیر24»سید حمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دعوت از وزرای علوم، تحقیقات و فناوری و آموزش و پرورش به کمیسیون آموزش مجلس، گفت:  کمیسیون آموزش مجلس مسئول نظارت بر عملکرد وزارتخانه‌های علوم و آموزش و پرورش است؛ از سوی دیگر طرح‌ها و لوایحی که در دستور کار این وزارتخانه‌ها قرار دارد در این کمیسیون بررسی می‌شود بنابراین آقایان غلامی و بطحایی برای ارائه گزارش‌های مرتبط به کمیسیون دعوت شده‌اند.

نماینده مردم گرمی درمجلس شورای اسلامی افزود: سوالات نمایندگان نیز یکی دیگر از دلایل حضور وزرای آموزش و پرورش و علوم در کمیسیون آموزش است.

وی با بیان اینکه حل و فصل مسائل مالی آموزش و پرورش در دستور کار این هفته کمیسیون آموزش قرار گرفته است، ادامه داد: یکی از مشکلات موجود در آموزش و پرورش چالش کمبود نیروی انسانی است و از سوی دیگر نیروی‌های حق‌التدریس موجود نیز بلاتکلیف هستند؛  این درحالی است که آموزش و پرورش درصدد برگزاری آزمون استخدامی است.

وی تاکید کرد: براساس سند تحول بنیادین، برنامه ششم توسعه، لایحه بودجه و رهنمودهای رهبری، کانال ورودی معلمان به آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان است؛ بنابراین در این جلسه چگونگی تامین نیروی انسانی در این وزارتخانه به بحث گذاشته می‌شود و تاکید بر تقویت دانشگاه فرهنگیان است.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس در پایان افزود: مورد دیگری که در این جلسه مورد بحث قرار می‌گیرد پرداخت مطالبات معوق فرهنگیان و پاداش پایان خدمت بازنشستگان است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها