بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 20
کد خبر: ۱۰۸۹۳۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۵
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر لرستان گفت: برخورد صاعقه موجب سوختگی یک نفر در بخش «زاغه» شهرستان خرم‌آباد شد.
تدبیر24»صارم رضایی گفت: شب بیست و سوم اسفند ماه در بخش «زاغه» در شهرستان خرم آباد یک جوان بر اثر اصابت صاعقه دچار سوختگی شد.

وی خاطرنشان کرد: علیرغم شرایط نامساعد جوی تیم پایگاه امداد جاده‌ای رازان به همراه تیم واکنش سریع توانستند این جوان را که بر اثر برخورد صاعقه دچار سوختگی و کاهش سطح هوشیاری شده بود پس از انجام کمک‌های اولیه با موفقیت به بیمارستان شهدای عشایر خرم آباد انتقال دهند.

www.dustaan.com رعد و برق باعث سوختگی یک نفر در خرم‌ آباد شد +عکس

مدیر عامل جمعیت هلال احمر لرستان از آمادگی سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان نیز خبر داد و بیان داشت: این سامانه آماده است در هر ساعت از شبانه روز پاسخگوی سوالات و اعلام حوادث باشد و از مردم استان انتظار داریم که در صورت بروز هرگونه حادثه بلافاصله با این مرکز تماس بگیرند و از خدمات مطلوب جمعیت هلال احمر لرستان استفاده کنند.

برچسب ها: تدبیر24 ، رعد و برق
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها