بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۱۰۹۰۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه به لزوم پرداخت کمک هزینه مهدکودک به کارمندان زن آموزش و پرورش دارای فرزند خردسال حکم داد.
تدبیر24»هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با صدور رأی وحدت رویه به لزوم پرداخت کمک هزینه مهدکودک به کارمندان زن آموزش و پرورش دارای فرزند خردسال حکم داد.
در پی شکایت تعدادی از زنان شاغل آموزش و پرورش، هیئت عمومی دیوان عدالت اداری با استناد به اینکه زنان کارمند دولت از جمله آموزش و پرورش که فرزند خردسال دارند و محل خدمت آنها فاقد مهدکودک دولتی باشد به موجب مقررات قانونی از جمله ماده ۷۸ قانون مدیریت خدمات کشوری و ضوابط اجرایی بودجه در سال‌های مختلف که از سوی هیئت دولت تصویب می‌شود مستحق دریافت کمک هزینه مهدکودک هستند و سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش و پرورش دارای تکلیف قانونی و پیش‌بینی بودجه جهت پرداخت آن هستند.

هم‌اکنون وزارت آموزش‌وپرورش درباره پرداخت هزینه مهدکودک به کارمندان زن اعلام کرده است که این کمک هزینه از تاریخ اول فروردین ۸۴ به بعد صرفا برای کارکنان رسمی و پیمانی قابل پرداخت است.

کمک هزینه مهدکودک در ایام مرخصی زایمان، مرخصی بدون حقوق، مامور به تحصیل تمام وقت و مرخصی صعب العلاج قابل پرداخت نیست.

کمک هزینه مهدکودک در مورد زنانی که از قانون خدمت نیمه وقت بانوان استفاده می‌کنند به میزان یک دوم محاسبه خواهد شد.

مشمولان طرح طبقه‌بندی مشاغل معلمان کشور حداکثر ۹ ماه در سال و کارکنان زن شاغل در ادارات حداکثر ۱۲ ماه در سال (درصورت اشتغال به کار)از کمک هزینه مهدکودک برخوردار خواهند شد.

برچسب ها: تدبیر24 ، فرهنگیان
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها