بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 25
کد خبر: ۱۰۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۸
خب این سوالی است که مشتریان همیشه از شرکت های مجری گوگل ادوردز و یا سئو می‌پرسند. پاسخ شرکت ها هم در صادقانه ترین حالت باید این باشد. هردو! چرا؟

تدبیر24»چون هیچ کدام از این اعمال به تنهایی بد نیستند و هر دو بهترین کاری هستند که میتوانید برای وب سایت خود انجام دهید. اما اینکه کجا و چه موقع این فعالیت ها انجام شوند میتوانند بسیار مهم باشند.

چه موقع سئو بهتر از تبلیغات در گوگل است؟

سئو کم هزینه ترین و اصولی ترین روش برای آنست که وبسایت شما زمانی طولانی در صفحه اول گوگل باقی بماند. سئو وبسایت دارای مزیت های بسیار زیادی است که مهم ترین های آن یکی هزینه کمتر و دیگری ماندگاری بیشتر است. در واقع مادامی که شما سئو وبسایت خود را به روز و قوی نگه دارید ترسی بابت تمام شدن زمان در صفحه اصلی بودنتان ندارید و این همان مزیتی است که به نسبت تبلیغات گوگل مطرح میشود.

ما به همه صاحبین وب سایتها توصیه میکنیم که اگر تمایل دارید وب سایتتان منبع مناسبی برای درآمدزایی و یا تبلیغات فعالیتتان باشد. حتما به صورت ویژه بر روی سئو وبسایتتان برنامه ریزی و سرمایه گذاری کنید.

حتی اگر به دنبال گوگل ادوردز هم هستید باز هم سئو وبسایتتان را جدی بگیرید. زیرا این دو مورد نه تنها رقیب هم نیستند بلکه از ملزومات موفقیت یک وبسایت هستند و در کنار همدیگر به قدرت یک وبسایت می افزایند.

توجه کنید که سئو و تبلیغات گوگل هر دو مرتبط به یک شرکت هستند و طرف حساب شما در هر صورت خود گوگل است. در این حال تصور نکنید که گوگل خودش برای خودش رقیب می‌سازد. بلکه همانند کلیه خدمات شرکت گوگل همه خدمات مکمل و همراه همدیگر هستند.

سئو وبسایت فعالیتی زمانبر و مداوم

سئو وبسایت فعالیتی بسیار تخصصی است که باید با صرف زمان کافی و رعایت صبر و حوصله به ثمر بنشیند. نباید انتظار داشته باشید که با یک هفته و یا یک ماه سئو به صفحه اول گوگل بیایید. همچنین نباید هم انتظار داشته باشید به محض اینکه به صفحه اول گوگل آمدید دیگر کار شما تمام شود.

خیر برای آنکه حضور شما در صفحه اول گوگل استمرار یابد باید هر روز برای ارتقاء سئو وبسایتتان فعالیت کنید و صفحات خود را به روز و به دور از باگ ها ( خطاها) نگه دارید. حتما میپرسید چرا؟

چون برای گوگل مهم است که وبسایت زنده و پویایی داشته باشید. لذا هر وبسایتی که زودتر و اصولی تر به روز رسانی شود از دیدگاه گوگل دارای ارزش بیشتری است و به همین منظور دائما در حال اعتبار سنجی وب سایت شما بر مبنای فعالیت‌تان است.

چه موقع تبلیغات در گوگل و یا گوگل ادوردز واجب است؟

تبلیغات گوگل خب همانطور که از نامش پیداست یک روش تبلیغاتیست. و قاعدتا برای رشد هر کسب و کاری نیاز است که محصول یا خدمات خود را تبلیغ کند. تبلیغات در هر زمانی میتواند نتیجه بخش و تاثیرگزار باشد. اما سوال اینجاست که چه زمانی واجب است حتما از تبلیغات گوگل استفاده کنید؟

زمانی که دوست دارید در مدت زمانی بسیار کوتاه (حداکثر 24 ساعت) به صفحه اول گوگل بیایید. تبلیغات گوگل در فرصتی بسیار کوتاه شما را به صورت کاملا تضمینی به صفحه اول میاورد و در عین حال فرصت آن را به شما میدهد تا کلمات کلیدی دلخواه خود را با دست بازتری انتخاب کنید. این کلمات کلیدی با جستجو شدن توسط مخاطبین‌تان پلی جهت اتصال به شما می‌سازند.

"در واقع تبلیغات گوگل پلی میسازد جهت پیموندن ره صدساله در یک شب!"

استمرار تبلیغات در گوگل به نسبت سئو

درباره استمرار تبلیغات گوگل هم با قانونی همچون سئو مواجهیم. سئو کنید در صفحه اول میمانی، تبلیغ کنی در صفحه اول میمانی.

البته منکر این قضیه نیستیم که اثر تبلیغات گوگل زودتر ناپدید می‌شود. ولی اینکه ماندگاری سئو هم دائمی عنوان میشود دروغی بیش نیست. متاسفانه برخی از شرکت هایی که تنها ارائه دهنده خدمات سئو هستند با اغراق از مزایا و معایب این دو روش میگویند در صورتی که هردوی این روش تنها با استمرار فعالیت ماندگار هستند.

بهتر است با چشم باز تصمیم بگیرید و گول مشاوره های اغراق آمیز را نخورید! اگر می‌خواهید تبلیغات در گوگل را شروع کنید و یا اگر پیش‌تر در گوگل تبلیغ کرده‌اید ولی نتیجه ای نگرفته اید، به شما پیشنهاد می‌کنیم این‌بار تبلیغات در گوگل را با شرکت پارس ادوردز شروع کنید. پارس ادوردز با بهینه سازی و مدیریت تخصصی تبلیغات گوگل ادوردزتان، هزینه تبلیغات در گوگل را برایتان کاهش می‌دهد و می‌توانید در هزینه تبلیغات در گوگل خود صرفه جویی کنید.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها