بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 24
کد خبر: ۱۰۹۰۶۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۷
رییس پلیس فتای ناجا پیام‌ رسان‌های مورد تأیید کشور را اعلام کرد و به شهروندان اطمینان داد که از حریم خصوصی و اطلاعاتشان استفاده نمی‌شود.
تدبیر24»سردار کمال هادیانفر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره میزان امنیت پیام‌رسان‌های داخلی اظهارکرد: براساس مصوبات کارگروه امنیت شورای عالی فضای مجازی وضعیت ایمنی و امنیت تمامی پیام رسان های داخل کشور بررسی شده و مورد ارزیابی فنی قرار گرفته است و از میان پیام رسان‌های مختلف تعدادی از آنها که دارای تائیدیه‌های لازم بودند، انتخاب و معرفی شدند.

رییس پلیس فتای ناجا درباره اینکه مردم چگونه می‌توانند پس از فیلتر شدن تلگرام در دام نرم افزارها و پیام رسان های غیرمجاز نیافتند، گفت: پیام‌رسان‌هایی همچون گپ و آی‌گپ، سروش، ویسپی، بیسفون، بله و ایتا تاکنون جزو پیام‌رسان‌های داخلی هستند که فعالیتشان از سوی مرکز ملی فضای مجازی بلامانع اعلام شده و به عبارتی مورد تایید کشور است.

وی درباره نظارت بر عملکرد این پیام رسان ها نیز افزود: شورای عالی فضای مجازی بارها اعلام کرده که مرکز ملی فضای مجازی و کمیسیون امنیت شورای عالی فضای مجازی بر عملکرد این پیام رسان ها نظارت دارد و به مدیران آنها نیز تاکید شده که باید از حریم خصوصی و اطلاعات مردم مراقبت کنند.

هادیانفر با بیان اینکه سرور این پیام رسان ها در داخل کشور است، اظهار کرد: ممکن است در آینده با تأیید مرکز ملی فضای مجازی، پیام رسان های دیگری هم به پیام رسان‌های مورد تأیید، افزوده شود.

وی با اشاره به سرورهای پیام رسان تلگرام به ایسنا گفت: سرورهای تلگرام در سه کشور است و به هیچ جا پاسخگو نیست، شخص آقای پاول دوروف نیز گرچه اصالتا روسی است؛ اما در چندین کشور سکونت دارد و یکبار در امارات است و چندماه بعد محل اقامتش را تغییر می دهد و متاسفانه این پیام رسان تلگرام هیچ دفتر مشخصی هم ندارد.

رییس پلیس فتای ناجا با تاکید بر اینکه بر تمامی پیام رسان‌های داخلی مرکز ملی فضای مجازی نظارت دارد، افزود: مردم به این پیام رسان‌ها اعتماد کنند و فرصت دهند تا خودشان را پیدا کنند و بالا بیایند.

هادیانفر درباره مرجع اعلام پیام رسان های مورد تایید نیز گفت: مرکز ملی فضای مجازی همه پیام رسان های مورد تایید را اعلام کرده است.
بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها