بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی خيرخواهان

بخش خصوصی؛ پایه رشد اقتصادی

اقتصاد ایران در حالی وارد سال پایانی سند چشم‌انداز ۲۰ ساله ۱۳۸۴ تا ۱۴۰۳ می‌شود که موفقیت کمی در جامه عمل پوشاندن به هدف رشد اقتصادی برای تبدیل ایران به اقتصاد اول منطقه مطابق با این سند داشته است. در واقع انتظار طبیعی این بود که دستیابی به رشد اقتصادی بالا و مداوم و به‌تبع آن ایجاد مشاغل جدید برای انبوه جوانان جویای کار، هر اولویت دیگر مدنظر حکومت را تحت‌الشعاع خود قرار دهد.
ایران قوی هاشمی‌طبا

ایران قوی

همچون سال‌های گذشته، در روز 22 بهمن مردم ایران در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی یعنی بیست‌و‌دوم بهمن حضور یافتند و خاطره پیروزی انقلاب و نیز شهدای انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشتند. انقلابی که با شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی پیروز شد و مردم اعم از خواص یا عوام با برداشت خود -‌هر‌چند متفاوت- از آن استقبال کرده و بر آن پای فشردند
سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 19
کد خبر: ۱۰۹۱۱۲
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴
سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بر ضرورت برخورد جدی دولت با حیف و میل کنندگان بیت المال تاکید کرد.

تدبیر24»سید حمایت میرزاده در نشست علنی امروز (سه شنبه 25 اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر کشور گفت: مردم نوار مرزی گرمی و بازارچه مرزی در حال تخریب خسته شده اند، لطفا گزارش برخورد با حیف و میل کنندگان بیت المال را هر چه سریع تر ارائه کنید.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر راه و شهرسازی افزود: فصل کاری گرمی محدود است از این رو لطفا دستور تسریع در تکمیل پروژه های ناتمام جهت پرهیز از دوباره کاری در زیرساخت ها داده شود.

وی خطاب به وزیر جهاد کشاورزی گفت: ظاهراً همکاران شما در صدر عبارت اولویت اول شهرستان گرمی را مدنظر قرار نداده و به سدهای آبخیزداری در این شهرستان با اولویت مناطق مرزی توجه نمی کنند.

میرزاده خطاب به وزیر نیرو افزود: فریاد العطش مردم ما به کشورهای همسایه رسیده اما وزارت نیرو نمی شنود از این رو لازم است تصفیه خانه های حوزه انتخابیه بنده و سدهای معیشتی بالارود هر چه سریعتر مورد توجه این وزارتخانه قرار بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم خطاب به ریاست سازمان میراث فرهنگی تصریح کرد: وضعیت منطقه فراموش شده نمونه گردشگری گیلان رود نابسامان است، از این رو لازم است هر چه سریعتر نسبت به رفع مشکلات این منطقه اقدام عاجل صورت بگیرد.

وی همچنین از عملکرد برخی بانک ها انتقاد کرد و گفت: بسیاری از کارآفرینان و سرمایه گذاران شهرستان گرمی از عملکرد بانک ها ناراضی هستند، از این رو بانک مرکزی باید هر چه سریعتر به این مشکلات ورود کند.

میرزاده در تذکر دیگر خود خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: اقدام شورای عالی در حذف آزمون های مدارس خاص پسندیده است، زیرا طبق فرمایش مقام معظم رهبری تبعیض و دلال بازی در امر آموزش و پرورش به صلاح نیست.

وی خطاب به وزیر علوم با بیان اینکه فنی و حرفه ای ناتنی نیست، افزود: طبق برنامه ششم اولویت با رشته های مهارتی است، لطفا به اساتید و کارکنان آن بها دهید.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: توجه به مطالبات فرهنگیان مانند سایر کارکنان دولت از ضرورت هایی است که باید مورد توجه دولت قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
sendارسال به دوستان
printنسخه چاپی
نظر شما:
نام:
ایمیل:
* نظر:
داغ ترین ها